[Til salgs] Noppoo Choc Mini, mekanisk tastatur

#1
Selger et stk Noppoo Choc Mini med Cherry MX Blacks (Bryteren for menn).
Keycapsene er laget av PBT-plastikk som er kjekt da de ikke blir glinsende ved bruk.
Flott kompakt utlegg som sparer plass samt er flott å ta med seg.
Selges grunnet overgang til et mindre tastatur. 450kr og det kan bli ditt!

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Det der er noe jeg absolutt kunne tenkt meg, men jeg er som nevnt black as a churchrat fram til lønningsdag den 12. Jeg er interessert hvis du fortsatt har det ved det tidspunktet.
 
#3
Høres bra ut. Glemte å si at det opptrinnelig var noen heselige mediakeys markeringer på QWEASD-tastene, men de fjernet jeg med litt aceton, så man kan ikke se at de noen gang var der. Noe som er kult med tastaturet er at det greier NKRO over usb, så da kan man lage hotkeys som innebærer å trykke ned omtrent samtlige taster om man syntes det er kult. Kanskje skillsene dine i CS blir tre ganger bedre og, hvem vet. Eneste problemet dette medfører er at det fungerer særs dårlig på macpeseer fordi de er så dum at de ikke skjønner bæret.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Ja, man får svært ofte bruk for den rolloveren. Uansett chill, får se når spenna melder sin ankomst som sagt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ja, ehe, jeg er forsåvidt fortsatt interessert, meeen spenna strakk ikke helt til denne måneden. Lønn den tolvte, så kan det jo hende det fortsatt er up for grabs?!?!?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Eheheh! Ja, kan nok ordnes, slenger du over info på convo så skal jeg få ut fingern....!!!