[Multi] Norge får egen spillmesse

#1
Good news evereryone. Norge får egen spillmesse som skal foregå fra 2. til 4. november i år. Det ser ikke ut til at det finnes informasjon om hvilke selskaper som har latt seg friste til å stille ut, men jeg antar de fleste med en stødig nordisk tilstedeværelse kommer til å prøve seg i en eller annen kapasitet.
Ser for meg det blir en slags mini GamesCom i Norge. Her er arrangementets nettside.

http://www.spillexpo.no/

Det er liten tvil om at jeg skal holde et øye med nettsiden og følge med på hva som kommer til å skje der. For min del tror jeg forelesningene kan bli det største trekkplasteret. Jeg prøver å benytte en hver mulighet til å høre mer om hvordan spillindustrien i Norge fungerer fra innsiden, så dette kan bli midt i blinken.

Noen som har troa?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Regner med Justin hustler egen SG-booth, med sakkosekker og øltårn og full pakke.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Arrangørene forventer rundt 10.000 besøkende, og alle spillplattformer kommer til å være representert. Det loves bred profil, med diverse arrangementer, seminarer, pressemøter og masse spilling, selvsagt.
Ifølge ITavisen.
 

Javi

elsker dette landet
#9
Justin! Vi vil ha utstillingsplass med spillstream under messa!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#12
Hvis SG på en eller annen måte får være med, så stiller jeg så jævlig opp.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Ok. Greit.

On it.
 
#16
Er nede med dette.
 

Terje

mostly harmless
#18
Hvis SG blir å kræsje sette farge på dette så er ikke det noe jeg heller har tenkt å gå glipp av.