Norges beste WC3-spiller

#2
Tror überelf er den beste. Han vant noen nm greier og har sett han i avisen og i blader et par ganger, men ejg aner ikke hvordan man kommer i kontakt med han.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Pycnopodia@24.09.2004, 11.23
Broren min er ganske dyktig, jeg tror han er ranket nr 119 i Europa nå.
107498​
Uberelf er den beste i norge tror jeg. En kamerat av meg kom på 4. plass i NM i W3. Jeg tror han het Eru
 
#5
dere tenker på TFT nå?

Ranking på RoC betyr ikke en dritt lengre (med mindre du er blant de 3-5 beste), for de som kanskje har spilt litt WCIII har du kanskje oppdaget at blizzard for en stund siden slapp løs et monster av en patch som ødela ødela ødela....
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Ja, fysj - Blizzard, altså. De tror liksom de kan bestemme hvordan spillet skal være bare fordi det er de som har laget det. Eklinger, er de! :p
 
#8
Ja, blizzard er så slemme, jeg hater blizzard! :tommelned:

:p

Den beste måten å komme i kontakt med en god norsk WC-spiller må vel være på battle.net...?

lykke til med letinga ;)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Drit i WC3. Jeg klarer ikke slutte å tenke på han chapen med dansematta på Spillmagasinet, jeg.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Bstard@24.09.2004, 11.14
Hvem er Norges beste Warcraft 3-spiller for tiden, og er det noen som vet hvordan man kan komme i kontakt med vedkommende? :D
107480​
Du har tenkt dra fyren med på Spillmagasinet, tenker jeg..?
 

Dukie

nice girl
#14
Jeg satt og så på finalen i WarCraft III på TG04. Mener å huske at det var en langhåret dude som vant, dreven var han iallefall.
 
#16
Duke har rett.

Den langhårede duden heter Henrik Strom og kaller seg SK.DominatoR.
SK er altså clan-taggen hans, den står for Schroet commando eller noe sånt..

"DominatoR is our orc player, and he is one of the nicest person you get to meet at even although you might be scared by his viking look :) He is also winning almost all the events he's playing in his own country: Norway."

http://www.sk-gaming.com/players.php og http://www.sk-gaming.com/member.php?id=35548
:D
 
#17
jupp! Sk.Dominator er best i norge.
og så er det en dude fra clan IT, som kaller seg for noe rart. Cleophustion eller noe :p han er lvl 50 på b.net
 
#20
Vil nok tro at dominator er best, han spiller mest på korea serveren nå tror jeg?
Uansett, uberelf er ganske utdatert etter det jeg har hørt, men kan jo være falske rykter.
MaDFroG er klart den beste svenske(i mine øyne) og 4k.GrybbY verdens beste!

Edit:
sk.DominatoR kan nåes på ICQ også, "nummeret" hans der er 112293008 .
Lykke til!