Oj, der var det mange spørsmål.

La oss begynne fra førsten.
1. Ja, jeg måtte skaffe en del items for at det i det hele tatt skulle være mulig. Foruten det som måtte kjøpes, måtte jeg sørge for å vinne tre bestemte items fra fiender. Disse er Deadly Waste (Bio på en fiende), Light Curtain (Barrier på alle karakterer) og Lunar Curtain (MBarrier på alle karakterer). Uten disse ville det vært umulig.
2. I de fleste LL-utfordringer holder man seg til level 1 limit breaks. Dette er ingen regel, men det blir automatisk slik siden man ikke kan slåss for å skaffe flere. Man må som kjent drepe fiender for å lære level 2.
3. Jeg holdt meg på level 28, som er den laveste levelen du kan ha alle karakterer på ved slutten av spillet. For at man skal holde seg på level 28, er det viktig at man lager en battle plan. Man må være veldig nøye med hvem som deltar i hvilken kamp for å sørge for at ingen når den magiske grensen hvor man når level 29.
4. Og ja, det er mulig å klare spillet på level 28 på mange forskjellige måter så lenge man er dyktig. Det er også mulig å klare det uten å levle opp i det hele tatt, og det er mulig å gjøre dette hvis du har en Gameshark. Det finnes koder som gjør at du ikke mottar EXP. Det hadde også vært mulig å runde hele spillet på level 1.