Norskutviklet multiplayer spørrespill for iOS

Hei!

Det er kanskje ikke så mange hardcore iPhone og iPad-spillere her inne, men jeg ville uansett tipse om et lite spill som jeg har laget sammen med to kompiser, på verdens minste budsjett. (Måtte pante skoa og har spist så mye nudler at jeg har blitt allergisk) Så bli med og støtt norsk spillutvikling slik at den med tiden kan utvikle seg til å bli så god som i mange andre land! :D

Spillet har fått mange gode reviews og den siste reviewen kan dere lese her:
http://gamersmix.no/spillomtale-quizzer/

Spillet kan lastes ned helt GRATIS her:
http://itunes.apple.com/app/quizzer/id532299717?mt=8

Eller bare søk etter Quizzer på appstore med iPhonen eller iPaden din.

Weee! :)

(Håper forresten det er lov å reklamere litt uskyldig her da det stod at det var okey å poste nyheter!)

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare til iDingser?!?

Ja, enn så lenge. Vi hadde ikke nok tunfisk til å utvikle til Android i samme slengen, men vi håper å få inn et par dollar på iOS versjonen så vi kan komme i gang med Android-versjonen så fort som mulig! Nå er det snart vinter så jeg må få meg noen sko uten hull også, så vi får se hva vi får mulighet til å prioritere først!

Terje

mostly harmless
Blås i om du fryser av deg føttene, du trenger ikke de for å programere spill likevel. Få android versjonen min!

Blås i om du fryser av deg føttene, du trenger ikke de for å programere spill likevel. Få android versjonen min!
Jeg trenger de for å hente tunfisken på butikken og for å sparke ut vaktmesteren når han klager på at jeg jobber for lenge! Meeen, jeg skal ta det til etteretning og vurdere om jeg kan klare meg med kun 1 fot. Ser man slik på det er det vel egentlig bare snakk om prioritering.

Jante

privileged CIS shitlord
Hva er vel litt blodforgiftning og en tidlig død satt opp mot populariteten på Norges mest sofistikerte promperom?

Liker det! Her er det berre å legge til Sagosen og quizze, folkens. :)

Blir det forresten facebook-integrasjon trur eg de får enda fleire kjøpere. Hente venner fra vennelista etc.

Shinra85

Spillegals effort emo

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Første forslaget til lagnavn under spontanquizen på lørdag var Vidkun Quizling, det andre var Quizten Gislefoss. Nøyde oss med det andre alternativet.

Quiz eier. Heter ehofmann

En gang i fremtiden, kanskje det hadde vært mulig å gjøre sånn at man kan svare på f.eks. 5 spørsmål av gangen? Litt som med SongPop.

Shinra85

Spillegals effort emo
Vel, likte konseptet og utførelsen. Kasta 21,- etter dere nå, så nå har dere å levere

Haha, mye bra nicks!

Quiz eier. Heter ehofmann

En gang i fremtiden, kanskje det hadde vært mulig å gjøre sånn at man kan svare på f.eks. 5 spørsmål av gangen? Litt som med SongPop.
Ja, kanskje det. Eneste jeg er litt redd for da er at folk skal gå litt fortere lei appen enn slik det er nå, så det gjelder i så fall å finne en balanse. Takk for tips, vi skal vurdere det!

Dere kan forresten sjekke ut andre ting vi har laget på http://www.frostsoftware.com om det er av interesse. :)

Quizzer ligger nå på 51. Plass over alle FREE apps i Norge og øker fortsatt. Så, takk for hjelpen så langt folkens! Kommer den inn på topp 25. så begynner vi kanskje å tjene litt penger til videre utvikling. :)