Nostalgitrivia vol. V

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vel, for å ikke ta livet av... ehm, "det som gjør verden til et bedre sted å leve i", så svarer jeg 1991.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#36

Hva er dette slags stilige greier?

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja.
 

Lodin

Der Waaaah
Moberg var visst litt mo i huet også. Mens han får summet seg til å stille neste frågemål kan dere prøve dere på denne:

 
Fuku fuku the boob master, et sært arcade spill hvor man skal zippe igjen et underdimonsjonert korettet til en overdimonsjonert dame.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei nei - Wank Wank Revolution, såklart.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Wild guess: Boong-Ga Boon-Ga?

Du sikter nok etter «å klype damer i rompa på t-banen», og Boon-Ga Boon-Ga går ut på å «stikke en stor finger oppi rompa på folk», men likevel …
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Åh. :flau:


Et lite søk på +topless +pachinko ga meg svaret Pachinko Sexy Reaction, og et Image Search på "Pachinko Sexy Reaction" ga meg bl.a et bilde av hun dama du postet.

Jeg skal faktisk være så frekk og anta at ingen har spilt det, og svare Pachinko Sexy Reaction.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Now downloading … =D

I mellomtiden kan dere bryne dere på nr 38:

I hvilken herlig spillserie møter vi på denne spretne piken, og hva er navnet hennes?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaiks! Er det der fra et spill? Trodde det var en sånn "last ned 10.000 gratis webcliparts for bare $999,99!"-greie, jeg. Nuvel.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Yeti:
Ja, den gikk sin seiersgang som avatar i en periode, men da uten det tredje øyet.

Lodin og ak:
Nei.


Satser på at Kakarlsen tar denne, han er arkadenisse.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
...eller ikke. Jeg holder på å rive av meg håret, men jeg kommer ikke på hva det er. Er det helt på jordet å mene at det er noe SNK har fingret frem?