Nostalgitriviaen

Hva er dette for no patriotisk spill da?
Med skrivefeil og det hele, hehehe :hehe: Det burde ha stått: "your mission is to rescue THE kidnapped president alive"

Jeg ser bilde helt fint??

Refresh IE. jeg bruker Opera, og det funker fint..

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bildet er der, men siden du har STJÅLET det fra ser helst at du ikke linker direkte. Grunnen til at du ser det selv uten noe tjall, er fordi du har det i cachen til nettleseren.

Er vel den fantastiske engrish-orgien Battle Rangers?

Det er ikke Battle Rangers -_-

hmm, hvis noen ikke kan se bilde, så skal jeg se om jeg finner no annet tilsvarende bilde. er det ikke mulig å uploade et bilde jeg har lagret på hdd? isåfall så har ikke jeg kjönt hvordan, hehe :D

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Poenget er at du ikke skal direktelinke til kilden, men heller laste det opp til feks. www.imageshack.us

Har pløyd gjennom det spillet for lenge siden, og da under tittelen Battle Rangers, men jeg ser at det heter Bloody Wolf i enkelte deler av verden.

bloody wolf er helt korrekt :)

skal sjekke ut imageshack, å bruke det istedet fra nå av.

Takk for tipset kakarlsen :D

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:tommelopp:

Jeg er trøtt, og gidder ikke komme med noe vanskeligere enn som så:

Novastrum

Feminist-elitist
Sheena ; the warrior princess 20XXAD?

Nædda. Contra Hardcorps? Dette minnet meg på at jeg ikke har fått testet det enda. :sukk:

Hva ER dette for noe?

Og HVA gjør grafikken så ... spesiell?

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Argh! Husker ikke navnet!! Alle objekter består av ellipser for å få en (på den tiden) ganske overbevisende 3D-effekt. Fafo! *gni templene*

Jeg elsker hvordan han duden bare står der, helt stivt, uten å bli sjokkert eller noe. Legendarisk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jammen da så, Darkseed 2?