Nostalgitriviaen

Nei, verken International Superstar Soccer eller FIFA1... :p

Absolutt siste hint: Utviklerne har i senere tid stått bak serien Serious Sam.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Football Glory, da. Er vel ingen som går rundt og husker på de mange Sensi-klonene til obskure datamaskiner fra begynnelsen av nittitallet, vel. :p
 
Football Glory er rett. Det var faktisk ganske høyprofilert, og det fikk til og med 96% i et relativt stort blad. Fullstendig ufortjent selvsagt.

Burde vært enkelt for de med bittelittegrann kjennskap til fotballspill historie. Dessuten burde dere kjenne meg godt nok nå til å vite hvilken maskin jeg som regel velger spill fra. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tilstår at jeg måtte slå det opp, men jeg husker at jeg leste om greiene for lenge siden.

Skal vi se her...

Kanskje litt vel enkelt, men hvilket staselige GameBoy-spill hadde denne digre karen som sisteboss?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er da visserlig Pit man ser på bildet der, og ikke Firebrand.

Må vel være GB-versjonen av Kid Icarus: Of Myths and Monsters.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rekti og rekti. Forøvrig et knakende bra spill.
 
Ironisk nok et barnespill laget av Al Lowe, som vanligvis stod for en serie på den helt andre enden av skalaen (Leisure Suit Larry).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er så klart Stunts! :D

Eller 4D Sports Racing eller hva nå enn den andre versjonen het. Digger det spillet. :)
 
Det er riktig! jeg har alltid kun hørt om det som stunts. Fantastisk spill. Irriterer meg fryktelig at pc'n jeg spillte på krasjet, så jeg alle de 50+++ banenene jeg lagde som liten er mistet. Kunne vært morsomt å se hvor oppfinnsom jeg var...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du snakker? Hva med alle Doom-brettene jeg lagde, som gikk tapt i diskkræsjet i '97? Hadde sikkert nok til to tilleggspakker der. Hvorvidt alle var bra nok til å vises til andre er en helt annen sak, men likevel. :p

Oooog vi tar følgende vanskelige greie:

Ræva skjermbilde, men dere ser det sikkert. Greetings, mortal. Are you ready to die?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dragon Quest?