Nostalgitriviaen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#81
Kan minne om Operation Wolf, men jeg kan ikke huske at det hadde crosshair (mulig bildet er fra en konsollversjon eller noe.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
Er nok Operasjon Varg, ja. Tok bilde fra Taito Legends-versjonen jeg har liggende.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#83
Vel, jeg har ikke sett det siden sist jeg var i arkadehallen på campingplassen i Piteå en gang på 90'tallet :)

Hva er så dette slags puslespill?

 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#85
Du skal ikke se bort i fra at du er i nærheten av noe.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#87
Stemmer det ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#91
Næh, er Brain Lord.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#93
SITAT(kakarlsen @ 20.05.2006, 22.53) 5105
Vel, jeg har ikke sett det siden sist jeg var i arkadehallen på campingplassen i Piteå en gang på 90'tallet :)

Hva er så dette slags puslespill?


[/b]
Hvilken versjon av Puzznic er det der? Min NES-versjon har helt likt fundament, men annen grafikk.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#95
Når sant skal sies så trodde jeg det var NES-utgaven, men jeg ser jo nå at det ikke stemmer.
 
#96
Ser at Yeti har glemt å legge ut ny Quiz, så jeg sniker meg til neste jeg...What'u gonna do about it? Charge me for posting?

Hvis Yeti føler seg lurt, så vennligst fjern denne posten



Hvilket spill?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#97
Steike meg, Hero Quest.

Øh... av en eller annen grunn trodde jeg at jeg hadde lagt ut ny quiz, men det hadde jeg altså ikke.
Uansett, da får vi klinke til nå, med denne hysterisk enkle oppgaven: Hvor finner vi denne lystige låta, og hvem ligner hovedpersonen på?
 

Lodin

Der Waaaah
#98
Ikke at det har noe med saken å gjøre, men hvilken versjona av HQ er det forrige bildet fra? Har bare spilt NES utgaven og den er mildt sagt sugen.
 
#99
SITAT(Lodin @ 23.05.2006, 13.56) 5600
Ikke at det har noe med saken å gjøre, men hvilken versjona av HQ er det forrige bildet fra? Har bare spilt NES utgaven og den er mildt sagt sugen.
[/b]
Det der er Heroquest 1 til Amiga...Veldig pent, er det ikke? :elsk:
 

Lodin

Der Waaaah
Nei nå har det vitterlig snute gått lang nok tid uten at noen har hatt den minste peiling på Yeti sin. Hvem som helst kan ta en ny.