Nostalgitriviaen

Lodin

Der Waaaah
#1
Jada, også dette emnet har fått beskjed om å wise fwom sin gwave. Reglene er enkle.
En person legger ut et bilde fra eller spørsmål om et klassisk spill og førstemann til å svare riktig tar neste runde. Hvis du er 100% sikker på at du har rett svar kan du automatisk ta neste spørsmål, men forbered deg på min vrede hvis du driter på draget.
Hovedsaklig legger vi fokus på alle spill gitt ut fram til PS2 kom på markedet, men det er ikke så nøye. Viktigere at vi har det gøy. Hvis du forøvrig er en av de som tok spøken i første setning passer du utmerket inn her. ;)

Siden jeg ikke husker hvem som hadde ordet sist på gamle forumet er det nå førstemann til mølla.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#2
Kanskje enkelt, men here goes:



Hvilket spill?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#3
Journey to Silius. Og altså ikke Sirius.

Da vil jeg gjerne vite hvilket motorsykkelspill som er verdens beste, for det ser nemlig sånn ut:
 

sheriffen

humre humre
#4
SITAT(Yetipants @ 03.05.2006, 22.25) 139
Journey to Silius. Og altså ikke Sirius.

Da vil jeg gjerne vite hvilket motorsykkelspill som er verdens beste, for det ser nemlig sånn ut:

[/b]
Ser ut som Excite Bike til Game Boy, eller hva?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Det gjør det nok, bare litt synd at det aldri kom noe Excite Bike til Game Boy. ;)
 
#6
Har spillt det sykt mye, men mange år siden. Var på alle spillkasetter man kjøpte i syden med 100 spill.

Stemmer Motocross Maniacs?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#7
Så rekti, så rekti. Bastard-ungen til Excitebike og bestefaren til Action Supercross. <3
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Teenage Queen, faktisk. Var det ikke der du kunne kle av dama helt til du så robotdelene under huden, eller er jeg på villspor...? :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
#13
Er nok på villspor, men det minnet veldig om et av de gamle pokemon spilla.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#14
Det stemmer nok ikke, gitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Steikemeg da, er det ingen her som har spilt Wizball? Kanskje det beste puzzle-plattformspillet hvor du spiller som en mann forvandlet til en ball noensinne.
Okay, ny lydquiz her. Og denne skal noen klare. ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#18
Det er visselig porten til Baldur sjæl, endog når man er ute og forsker på slettene (låta heter Exploring The Plains, så veit dere det).
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Fun Fact: Vi har en ilder som heter Balder. For at han ikke skal komme seg inn i stua har vi satt opp en liten port. Er vel ikke vanskelig å gjette hva jeg kaller den porten. :p

Ikke at det er spørsmålet, det kommer her:

 
#20
Det der er det Dinosourspillet...Trespasser, er det det det heter? (tre det etter hverandre) Husker godt at man kunne glane på skoa og ner i gluggene på dama man spilte...