Nostalgitriviaen

Det der er Krakout på C64.

Hvilket spill er så dette?

Dette er dog også et av de vanskeligste og mest frustrerende spillene jeg har spillt!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tenker vi bare sier Jet Set Willy.

Terje

mostly harmless
Opprinnelig skrevet av Buggz
Ta et hint, gutt! <_<
Slapp nå av litt. Hadde jeg siktet til en forferdelig obskur tittel så hadde jeg vel ikke fortsatt å mase etter den. Men de fleste som var over bleiealder på C64 tiden har vært borti Krakout, så jeg synes ikke det var å forvente for mye at noen her husket den. Som det viste seg at noen gjorde. Dessuten sa jeg jo at det var det siste hintet jeg ga. Litt mer tålmodighet så hadde jeg kommet med noe nytt istedet. ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg var over bleiealder da C64 kom, men det var én unge i bygda som eide C64, og det var ikke meg.

Lodin

Der Waaaah
Om jeg sier at fyren som eier bilen er oransj og har et navn som begynner med g da? :p

Edit: Ok, bestekompisen hans har navn som starter på M og han jobber som reisekonsulent.
Et annet hint er :yoshi: Psychonauts! :yoshi:

Bone Wagon - Grim Fandango. ^_^

Hvis jeg våknet opp i en kafé etter en skrekkelig drøm og ble møtt av en politidame. Hvem er jeg da?

Edit: Riktig. :>

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da er du han derre kisen i Silent Hill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Åh, er det spillet hvor man skulle mekke festlige handlingsfilmer ved å spille seg gjennom halsbrekkende stunts med biler, fly og så videre?
Stunt Island het vel det, mener jeg å huske.