Nostalgitriviaen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det må nesten det da, gitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, men da tar vi en superlett en for å komme i gang igjen:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Another World er fra 1993, om gutta har piffa litt på grafikken i mellomtida har da ingenting å si. :p

Og det der er Arcanum: Of Steamworks & Magick Obscura. Fun fact: Spillet skulle egentlig ha bare undertittelen som navn, men utgiveren syntes det var for lite catchy. :rulleøyne:

Edit: Da tenker jeg vi utfordrer folket til å svare på hvilket spill denne lystige trallen er fra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
NES er riktig, men spillserien er forholdsvis langt unna. Både når man tenker stil, gjennomføring og ikke minst kvalitet. :p

PS: Ikke er det en spillserie heller, gitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, et ganske sterkt hint:

 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg gikk aldri gjennom det spillet, men de folka i midten ser da visserlig ut som The Addams Family. Er vel røten nok grafikk til å være NES-versjonen, muligens?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fester's Quest, tipper jeg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Døh folkens, alle se da at det der er joa Adams (aka. Fester) wonderfukl erotic adventure. selv jæøder som Thinni skjøner jo det, ahn lehker jo bare.,
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
ok... kakarlsen.. Hold kjeeeeft! skriv som et menneske, ikke som jøder på labmodifisert syre.
Jeg vet at jeg ikke er en kløpper på skriving, men jeg klarer ihvertfall å gjøre meg semiforstått.

Nettopp lest tre poster av deg på 3 minutter, og i den første posten trodde jeg du kødda... men du gjorde ikke det.
Konsentrer deg litt mer når du skriver, sånn at vi ihvertfall skjønner det. plis a lzm. :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
jøss, ufinheter og greier. jeg er nesten provosert, men jeg er jo i et godt hjørne i dag. dessuten mener jeg agradula er i possyet til sjaddis, så jeg anser det for å være aharmløst. tro foressten at andre har nailet akkura t denne her,
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
kakarlsen er DRNK ON TEH INTARNETS igjen, hurra for det. :p