Nostalgitriviaen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Front Mission, gett.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jau! Hvilket spill lar deg erobre verden i seksten nydelige farger på denne måten?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kan det så absolutt. La ned faen så mange timer i det, gitt.

Jante

privileged CIS shitlord

Hint-EDIT 3000: I det herrens år 1988 kom dette spillet til systemet C64.

Hint #2: «It's the future, and humans have spread through the universe. Unfortunately, so have the Zoggian pirates. And of course they stumbled upon some of Earth's storage asteroids, so now Earth is down a shitload of cash, supplies, weapons, gems and more. And now these damn Zoggians have made bases inside the asteroids, so they're in full control.»

Hint #3: Utvikler og utgiver er Hewson Consultants Ltd.

Hint #4: Også utgitt til Amiga, NES, CPC, Atari ST og ZX Spectrum

Jante

privileged CIS shitlord
Hvis ingen klarer den så får noen andre ta neste.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er vel ikke tilfeldigvis Cybernoid det er snakk om? Og nei, jeg brukte ikke Mobygames for å finne ut det, jeg brukte... Jobygames. Og der finner du det bare ut hvis du allerede vet det, så nemlig.

Inspirert av en viss avatar på forumet, tenker jeg dere skal få svare på hvor vi møter disse greie gutta:

Lodin

Der Waaaah

Ah, det Space Crusade. Hvorfor har egentlig han Blood Angelen hvit rustning? Med mindre han er medic er den oppstarten bare tull. Og pleier de ikke egentlig å sende terminatorer på sånne oppdrag?
Space Crusade, bah! Det er bare en billig kopi av Space Hulk så det teller ikke.
Vi snakker 40.000, vi snakker ekte kjærlighet. :elsk: