NTSC PS Two. Og en DMS4 Lite chip.

Selger min nesten nye NTSC-US PS Two.

Jeg kjøpte den fra USA over eBay. Auksjonen kan du se her! :)

Den kostet meg 234$ inkl frakt ~ 1467,- NOK

Auksjonen endte: Jan-07-05 11:28:39 PST og jeg fikk PS Two'en 1 uke senere.
Den er ikke brukt mye, jeg har spilt en del Xenosaga og Final Fantasy Chronicles (ca en 50 timer tilsammen).

Jeg har skaffa norsk "stikk-kontakt-plugg" så det er bare å kjøre den i stikk kontakta og fyre et Amerikansk spill eller DVD.

Den har integrert nettverkskort og modem (Standard på de Amerikanske PS Two'ene)

Du får:
- PS Two Slim Line konsoll.
- Sort orginal Dual Shock 2 kontroller
- Alle kabler.
- Orginal eske, manualer og en "get-started" nettverks disc.

Pris: Jeg vil ha 1100,-

Selger også en Chip til PS2 (funker også med PS Two)
Det er den siste i DMS serien, DMS4 Lite.
Info kan du se her!
Prisen er 400,- + frakt.

Hvor mye skal du ha for den? jeg trenger en ntsc maskin til alle de utenlandske spilla mine men har bare vanlig ps2 og gider ikke å kjøpe chip

Opprinnelig skrevet av Ex- soldier@07.03.2005, 09.15
Hvor mye skal du ha for den? jeg trenger en ntsc maskin  til alle de utenlandske spilla mine men har bare vanlig ps2 og gider ikke å kjøpe chip
186171​
Hadde tenkt en 1000,- Jeg skal ta å skrive litt om maskina nå.

edit: skal ha 1100,- + frakt :)

hehe si fra når du har en fin penge sum som du vil ha for den, meg trenger sånn ps2 =)=)=)

hvor fort skal du ha solgt unna denne, må bare skrape sammen noe cash først, hehe lønninga mi er borte gitt =( men evt vis jeg skulle fått kjøpt den åssen vil du ha penga?

Opprinnelig skrevet av Nanok@07.03.2005, 11.53
hvor fort skal du ha solgt unna denne, må bare skrape sammen noe cash først, hehe lønninga mi er borte gitt =( men evt vis jeg skulle fått kjøpt den åssen vil du ha penga?
186197​
Nettbank.

skriver en pm til deg evt senere når jeg har skaffet penger vis du ikke har fått solgt den unna(selvom jeg tror den forsvinner ganske fort men).