ny 360!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hallo, da min 360 gikk istykker så klarte jeg ikke og vente og gikk ut og kjøpte en helt ny en, de hadde da bare premium så jeg fikk jo en masse ekstra utstyr såvell.

Jeg fikk nå en splitter ny 360 fra microsoft og selger denne nye 360`n sammen med det ekstra utstyret jeg hadde. så det er da en "premium" pakke.

Xbox 360 med
20Gb HD
Wifi kontroll
Hd kabler
Headsett
Nettverkkabel.

Brand new i plastikk baby!

2500kr så skal du få med en 360.

Det er en komplett premium pakke og selges kun samlet.

NEI!

Kontrollen er brukt litt og headsettet er uten plastikk.

Maskinen + HD + kabler alt annet er ubrukt og i plastikk.

Altså jeg hadde 360 med alt av utstyr som fucka seg. gikk ut og alt de hadde var en premium i butikken. kjøpte den tok ut maskinen og lot det andre ligge, lånte kontrollen litt når en kompis var her. thats it.

Hmm...notert, Hvor bor dere? hater og sende slikt med post.

Venter med og bestemme salg før i morgen uansett da jeg må se hva bud jeg får. har en finn.no annonse også. men budet er godt.

Aw shit ja så rogaland nå. hehe.

Ok, om brodern din ikke er redd posten så er det notert. så får dere svar i morgen.

D

Deleted member 1518

Gjest
Tja, om han er redd for posten kommer vel an på hvordan du pakker shiten.

Den ligger fortsatt i DHL esken, med sånn isopor osv...så det blir ikke noe problem. Jeg sender deg en pm senere om ikke jeg har fått ett bedre bud.

D

Deleted member 1518

Gjest
Men hvordan vet du at maskinen er ny? Jeg vil bare forsikre meg, er vel normalt.

Fordi jeg ringte for 2 dager siden og spurte hvor den ble av, da fortalte de meg att jeg fikk NY maskin.

Og når den kom så var det ikke noe tegn til att den var Refurbished eller på norsk reparert. da min gamle hadde masse små flekker osv.

Den er helt ny.

D

Deleted member 1518

Gjest
Fikk høre at det i noen tilfeller får en annen 360 som er fikset, men når du sier at den er helt ny får jeg vel stole på det. Det får jeg se når jeg registrerer den på xbox.com uansett.

Status
Stengt for ytterligere svar.