Ny avatar? Nei, slett! I AM GOD! Hva skjer med SG?

#1
Vel, det er mye som skjer på forumet fortiden, kan dere kanskje fortelle oss hva som skjer?

- Hvem er de nye sjefene? Slik at jeg veit hvem må jeg smiske med.

- På hvilke grunnlag har Buggz blitt sjef? Han er jo min arch enemy, og kommer til å slette 90% av mine innlegg fordi det er bare bæsj. (men det er jo det spillegal er til, slik at vi har et sted å bæsje)

- Er pointet at vi skal lage samme bæsje tråder som vi gjorde på bomba? Jeg laget nå nettopp en tråd om ny avatar. Du veit, der du poster hvis du har skaffet deg ny avatar, jeg likte denne tråden. Men den ble sletta av "happy-trigger-finger-slett-tråder-buggz" Den ble slettet fordi jeg skrev dette.
- Ny avtar tråd, hva skjer her’a? (tittel)
- Hva skjer’a (første post)

Hva mer skal jeg forklare? Det er en tråd.... der du poster... hvis du har ny avatar. Eller ble den slettet fordi Buggz hater brune deilige gutter?

Hvem kan fikse slik at jeg kan se bomba-trådene igjen?

Hvorfor er Buggz sjef?

Hva skjer med langavatar?

Hvorfor er vi i TreigeGal modus igjen? Alt går så jææævlig slow!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#2
Jeg kan ihvertfall si at I feel sorry for you ma main pakkis i forhold til avatar-tråden. Kanskje buggz trodde det var en tråd om filmen og ble så skuffa da han så at det bare handlet om bilde-avatarer at han sletta den? Ikke veit jeg.

Det som er rart derimot er at du synes det går treigt. Forumet har aldri vært raskere her.
 

Terje

mostly harmless
#3
Vel, for helvete: Seidmannen min passa ikke lenger og så hadde jeg tilfeldigvis denne gravataren allerede. Så ny avatar ja, det blei denne og det var derfor.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#5
sjekk jeg har ny avatar, siden Reptile mista både hodet og bein da langvatar sluttet å virke.

Shit sux etc
 

Jante

privileged CIS shitlord
#11
Internettpolitiet har stipulert at animerte gifer hører hjemme på 90-tallet.