Ny film og nye bilder til GoldenEye

D

Doctor Downs

Gjest
#3
Dette spillet er det dummeste noen spillutvikler noen gang har funnet på. Ikke bare lager de et Bond-spill uten Bond, men de kaller det faktik GoldenEye (2). Stinker pengeplaner lang vei...

Idéen med at Bond er død og at du spiller som skurk er grei nok så lenge du får et bra innblikk i Bond-universet. Jeg ville vel heller foretrukket om man selv ble drept av Bond på slutten av spillet. Bond skal da faen ikke bli drept.

Men det at de kaller spillet GoldenEye... Det bør være noen veldig gode grunner for valg av akkurat det navnet.
 
#4
Opprinnelig skrevet av Aquila@28.06.2004, 22.46


Men det at de kaller spillet GoldenEye... Det bør være noen veldig gode grunner for valg av akkurat det navnet.
Kansje man spiller som 006, han foræderen i filmen
 
#5
trodde goldeneye var den sattelitten i filmen jeg.....eller noe sånt? :flau:

men hvorfor kunne de ikke bare lage en remake av goldeneye til n64 med masse ekstra saker!

det er kanskje det spillet jeg har spilt mest..

tror kansje dette blir en flopp... :ehm...:
 
V

Venom

Gjest
#6
Fordi n64 er utrolig gammelt og folk vil ha nye forandringer i både grafikk og gameplay.
Man for ikke kjøpt n64 overalt lenger.
 
#7
Er jeg den eneste her som tror dette kan bli et gøy spill? :ehm...:
 
#8
Opprinnelig skrevet av Venom@30.06.2004, 20.26
Fordi n64 er utrolig gammelt og folk vil ha nye forandringer i både grafikk og gameplay.
Man for ikke kjøpt n64 overalt lenger.
Jeg tror ikke du vet hva en remake er...
 
#10
Sikker på at han ikke mente det GoldenEye-spillet som er til N64, ikke en remake til N64...?
 
#12
Opprinnelig skrevet av Nichodemius+30.06.2004, 21.36-->
Opprinnelig skrevet av Agahnim@30.06.2004, 21.55
<!--QuoteBegin-Venom
@30.06.2004, 20.26
Fordi n64 er utrolig gammelt og folk vil ha nye forandringer i både grafikk og gameplay.
Man for ikke kjøpt n64 overalt lenger.

Jeg tror ikke du vet hva en remake er...
Talibanan sa at han ville ha en remake til Nintendo 64 [/b]
sorry jeg stokket om ordene litt . jeg mente bare et de kunne lage en remake sånn helt generelt....

men en remake til gc eller ps2 hadde vært flott. :tommelopp:
 
#13
Må si jeg ble en smule skuffet. Det var ikke så fantastisk grafikk som jeg hadde ventet meg, miljøet så veldig statisk ut og gameplayen så heller ikke helt frisk ut. Men, men, kanskje like griet. Slipper jeg å bli skuffet hvis det viser seg å være ett dritt spill. Dessuten blir jeg desto mer glad hvis det motsatte skjer.