Ny MGS3 trailer

Takk ak, nå kommer jeg til å sitte med en halvstiv en på jobben idag.

Halky

Veteran bruker ;)
Wow, det kom opp en rekke nye spørsmål nå. Viste ikke at den damen ble kalt The Boss, og at Snake får bank av en jente hehe :p Og at The Patriots er med her, spennende. Dette spillet må bare bli bra :D

Deilig trailer. Rart at de klarer å lage så god grafikk på PlayStation 2 spill.
Det var kult når ho dama ga Snake bank.

gleder meg.
men det var nesten litt flaut å se på at snake fikk bank av en kjerring :D

Maraj

Ålø- og energiminister
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@20.08.2004, 16.32
gleder meg.
men det var nesten litt flaut å se på at snake fikk bank av en kjerring :D
90487​
Nei, det er ikke akkurat hva man forventer av helten i spillet. Men hvem vet, kanskje whopper henne senere i spillet. :svette:

Lodin

Der Waaaah
Så nå er det to missions man skal spille? Anntar det siden det finnes to versjoner av innfiltreringa av Russland, en med glider og en med fallskjerm.
Det kan være at deler av det vi ser her foregår i moderne tid. USAs president er voica av en neger og den glideren fantes faen ikke på 60 tallet.
Desuten driver traileren å maser om at vi skal "relive" allt fra kamuflasje til slangespising. Så vidt jeg vet har ikke noe av dette skjedd i noe annet MG spill til nå.
Og hvorfor er Raiden der? Faen!

Har en følelse at Kojima nok en gang driver å kødder med oss og jeg liker det ikke.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, syns denne traileren er litt merkelig, etter som den første innfiltreringa av Russland som mange av oss har sett, forgår med HALO jump fra ett fly. Og det er nye mystisk med denne dama "The Boss" Siden det er Jack som er Snake "Big Boss"

Og jeg likte ikke helt den voice actinga heller, siden de Russerene snakket litt for god Engelsk, og han dere Ocelot fyren snakker jo mere eller mindre med britisk aksent. Så jeg håper dem kan få ryddet opp i det før spillet kommer ut.

Denne nye traileren virket svært rotete mener nå jeg.

De vil jo at du skal sitte igjen med noen løse tråder.
Og de vil vel være masse forvirring helt til det faktisk kommer ut.
Så blir vi utålmodige , så kjøper vi spillet! :D

Opprinnelig skrevet av Lodin@20.08.2004, 15.38

Og hvorfor er Raiden der? Faen!
90490​
Raiden? Jeg så ikke Raiden i traileren :blunk:
Jeg håper du ikke har rett. Raiden har jeg aldri likt.
Jeg må se den en gang til.

Lodin

Der Waaaah
Han duden som står ved siden av Russern i helikopteret å sutrer om at han ikke må skyte sine landsmenn. Det er ikke Raiden fra MGS2, men han er identisk utseendemessig bare med kort hår og får genitaliene sine befølt i en av de andre trailerne. Rimelig sikker på at fyren kommer til å gjenta Raiden rollen.

Og her er et bilde:

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av Lodin@20.08.2004, 19.43
Han duden som står ved siden av Russern i helikopteret å sutrer om at han ikke må skyte sine landsmenn. Det er ikke Raiden fra MGS2, men han er identisk utseendemessig bare med kort hår og får genitaliene sine befølt i en av de andre trailerne. Rimelig sikker på at fyren kommer til å gjenta Raiden rollen.
90584​
Hehe, der tar du feil.

Spoiler alert:
Det har faktisk blitt bevist i en tidligere trailer at det er Revolver Ocelot som ung. I samme traileren får han forøvrig litt dask av Snake, noe som bare er moro.
Derimot, i samme trailer, får du se en annen person som er prikk lik Raiden, hårsveis og alt. Mystifistisk.
Spoiler end

Jeg har desverre ingen link til denne traileren, men jeg kan sikkert sende deg den over IRC. Bare join #spillegal @ EFNet. :tommelopp:

Dette var veldig mystisk. Bare vi ikke må spille som to forskjellige personer i spillet som vi måtte på MGS2. Det likte jeg ikke.

Lodin

Der Waaaah
Opprinnelig skrevet av Mandark@20.08.2004, 18.49
Hehe, der tar du feil.

Spoiler alert:
Det har faktisk blitt bevist i en tidligere trailer at det er Revolver Ocelot som ung. I samme traileren får han forøvrig litt dask av Snake, noe som bare er moro.
Derimot, i samme trailer, får du se en annen person som er prikk lik Raiden, hårsveis og alt. Mystifistisk.
Spoiler end

Jeg har desverre ingen link til denne traileren, men jeg kan sikkert sende deg den over IRC. Bare join #spillegal @ EFNet.  :tommelopp:
90586​
Ja du har rett, jeg blander sammen.
Men det hindrer alikevel ikke det faktum at Raiden er tilbake og Kojima tydeligvis hater fansen.

Er det noen som vet om det er bekrefta at det vi ser i den nye traileren er lengre frem i tid?
Grunnen til at jeg spør er at i den første traileren står det spillet foregår i 1964 om jeg ikke tar helt feil, men i denne ser man jo månelandingen som vi alle vet skjedde i 1969.

Greg Kasavin fra Gamespot hadde jo teorien om at en del av spillet handler om Big Boss og foregår på 1960 tallet og at en annen del handler om den Snake vi kjenner og foregår etter det som skjedde i MGS2. Dette var før denne traileren kom, men at man får se Snake lander i jungelen enda en gang gjør at det ikke virker serlig usannsynelig.

Høres sannsynlig ut.

Hittil har vi fått servert to forskjellige "landingssekvenser" fra MGS 3. Den ene fra et propellfly (HALO-jump) med fallskjerm, den andre fra et jetfly i en glider. Samtidig er Snake forskjellig kamuflert.

Tviler på at det er Raiden som er tilbake. Tror mer det er ei dame. F.eks. hu som sitter ilag med Snake på motorsykkelen i samme trailer.

Jeg tror Raiden er tilbake, sammen med Snake, men vi styrer Snake. Vi vil nok få sjansen til å styre både Big Boss og Snake i dette spillet, hvor første halvdel av spillet foregår i 1964 som Big Boss.