Ny mobil!

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#1
Tenkte det var på tide å skaffe seg en ny mobil nå som nesten alle knappene på min gamle er forsvunnet... Så da lurer jeg på om noen kan hjelpe meg med å skaffe meg en k700i eller noe sånt. Så gi meg et tips om hvor jeg kan skaffe en eller om du har en selv så kan du jo prøve å selge den til meg.
Har en del spill og sånt som jeg poster i et annet emne i løpet av morgendagen!

Og når jeg først er i gang kan jo noen anbefale meg et abbonement. Jeg bruk rikke mobilen så mye men sender noen meldinger og ringer noen minutter om dagen. Snuste litt på Djuice All-Star som virket billig og fornuftig, I alle fall bedre enn Djuice Magnum som jeg har nå <_<

fred ut.
 
#2
Og når jeg først er i gang kan jo noen anbefale meg et abbonement. Jeg bruk rikke mobilen så mye men sender noen meldinger og ringer noen minutter om dagen. Snuste litt på Djuice All-Star som virket billig og fornuftig, I alle fall bedre enn Djuice Magnum som jeg har nå <_<
[/b]
Djuice er i hvert fall langt ifra den billigste operatøren. Ta for eksempel en titt på kalkulatoren hos TelePriser. Da kan du fylle inn hvor mye du bruker mobilen, og se hvilket abonnement som passer ditt behov best.
Selv vil jeg anbefale Chess Knock-Out, som er abonnement uten bindingstid og månedsavgift. Der koster omtrent alt 0,59 kr. Men du må bruke minimum kroner 69,- per måned. Se mer her.
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#3
Takk skal du ha, Ca. like billig som Djuice Allstar som er overraskende billig til Telenor å være :O Allstar

Jeg driver ikke reklame :svette:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#4
Jeg er ikke sikker på om Djuice Allstar er billigere. Det koster 1,29 pr. minutt å ringe til fasttelefon, så hvis man ringer ca. like mye til mobil som til fasttelefon, koster det i realiteten 1,04 per minutt. Med Chess blir det 0,59 uansett. Dessuten koster det 29 i måneden bare for å ha abonnementet, du må betale en fakturaavgift på 35 kroner hvis du ikke har nettbank og dette tilbudet med gratis MMS på fredager varer bare til 31.12.2005. For ikke å nevne en etableringspris på 200 ...

Såvidt jeg kan se er de 50 gratis tekstmeldingene den eneste fordelen med Allstar. Alt annet er både billigere og enklere med Knock-Out. Jeg driver for øvrig heller ikke reklame. :svette:
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#5
Tele2, dere. Er sånn startavgift, men ellers er alt 0,59. Sender deg ikke regning hver måned en gang om du bruker under 300. Eneste ulempen er at du MÅ betale med nettbank-greie.