Ny norsk commentary-channel!

Status
Stengt for ytterligere svar.

Shinra85

Spillegals effort emo
#3
*Kommentarspor

*Abonnere

Ps: I mitt hode kaller du deg Telefonterror-isteen
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#4
Greit, gamle-SG go. For det der.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#8
Ok. Konstruktiv.
Konstruktiv.
Konstruktiv....

Prøv å snakke delvis i synk med det folka sier i videoene ihvertfall.
 
#9
Et spørsmål, helt ærlig: Hvorfor skal man se kommentarene dine og ikke noen andre sine - hva er det du tilbyr som skiller deg fra alle de andre?
 

demake

Seksuelt godteri
#11
Feil forum, son.

Prøv igjen et annet sted. Eller bedre, bare slutt med det.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#14
Du har jo bare en video, ikke mye å gi konstruktiv kritikk på. I den snakker du ganske lenge om ting som er helt uinteressant for... alt. Hvem er Kolbjørn Ås? Og hvorfor forteller du meg om hva mora di skjønte om deg da i andreklasse?

Hvorfor hører jeg på?

Bare... ikke svar med en gang. Spør deg selv først. Ta gjerne å hør det selv en gang til først, er dette noe andre vil synes er gøy p høre på? Gjør du det, egentlig?

Og dette er bare fordi jeg ikke likte innvandrervitsen din: Du virker utrolig uinteressant, det kan hende jeg tar feil men basert på det lille jeg har sett har du en skremmende lite engasjerende personlighet, om noen i det hele tatt. At du brukte 5000 spenn på å ringe 1881 gjør deg ikke kul, det gjør deg bare teit; jeg skal subscripe til kanalen om du pakker huet inn i gaffateip.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#16
Neida du skal få en sjanse til, skriver nesten på rim fordi jeg kan og vil, kanalen din har ingen kule filer i mappen, jeg ser heller på tuber av kak som mister lappen, du ber oss subscripe uten å ha vist noe bra, ihvertfall lag noe INNHOLD før du sier ifra, vitsene gjør ikke en tiåring glad og lillebroren din? Den gaven var det jeg som ga.
 

demake

Seksuelt godteri
#18
Nei.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#19
Jeg vil se noe interessant: Jeg driter vanligvis i CoD men server meg det på en spennende måte og jeg ser på!

Som et perfekt eksempel har vi forumbruker Sjutten som burde være din fadder aka han får penger av youtube for viddene sine, MEN personlig synes jeg de er driiiitkjedelige selvom de handler om Tidenes Objektivt Sett Beste Spill (Final Fantasy 7) fordi innholdet ikke lever på en spennende måte. Misforstå meg rett, Sjutten eier, men jeg er ikke den som får stor glede av å bare se noe skje (med mindre det er <insert sexjoke>) så mitt beste tips som nok mange vil stille seg bak: Bare lag noe unikt. Det er sjukt mange som er ute etter de youtubespenna og om du vil ha en del av kaka må du stikke deg ut fra resten av barna. Og da mener jeg ikke bare at du ikke har lov til å kjøpe øl på Kiwi.

Følg med på spillegal.no/live beibi fra fredag 18.00 til søndag 18.00 så skal vi vise deg.
 
#20
Hør på andre tubber og funder på kva som gjer dei bra. Slett videoen du har lagt ut, lag filmer for deg sjølv og drit i å publisere før du har noko å by på. Skal du spørre om tilbakemelding, spør dine nærmeste. Har dei ikkje konstruktiv kritikk å komme med, drit i dei og fortsett likevel. Du blir kanskje flink ein dag om du fokuserer skikkelig og øver masse.

Helsing ein som brukte fire år på å bli dugandes nok til å lage musikk som ikkje var bæsj.

Internett gjer ting altfor tilgjengelig. Alt skal ikkje ut. Berre fordi det er ein fil som ligger på harddisken din du har produsert sjølv betyr det ikkje at det er annet enn trening. Toppidrettsutøvere publiserer ikkje joggeturene sine på youtube, gjer dei?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.