Ny PS2 Two farge

Gode gamle pålitelige Spong har postet bilder av ny vidunderet. Behold:

D

Deleted member 91

Gjest
Pe Ess Tu-Tu? :p

Men ... Ja, det hadde jeg nesten regnet med. Det har ca. veldig lite å si for meg. Jeg kommer kanskje til å kjøpe meg en PsTwo en gang i framtiden, men jeg kommer ikke til å gidde å betale flere hundre kroner mer for å få den i sølv.

noen som kan forklare meg hvorfor den kommer i sølv? Selger de virkelig fler av den på grunn av fargen?

Opprinnelig skrevet av Nicholas@01.05.2005, 14.13
Pe Ess Tu-Tu? :p
214323​
Likte du den ja? ;) Bare minner deg på at jeg har copyrighten på bruk av den betegnelsen her på forumet.

D

Deleted member 91

Gjest
Opprinnelig skrevet av musa@01.05.2005, 14.14
noen som kan forklare meg hvorfor den kommer i sølv? Selger de virkelig fler av den på grunn av fargen?
214324​
Tro det eller ei; Ja, de gjør det. Gudene vet hvorfor.

Guumba: Notert. :D

Nice duing buisness with u Niculas ;)

Opprinnelig skrevet av Nicholas+01.05.2005, 14.23-->
<!--QuoteBegin-musa
@01.05.2005, 14.14
214324​
Tro det eller ei; Ja, de gjør det. Gudene vet hvorfor.
214329​
[/b]
Det jeg finner enda mer merkelig igjen, er at folk faktisk kjøpte seg den slimme PS2en selv om de hadde en vanlig fra før. Og jeg snakker om folk hverken hadde Xbox eller Gamecube.

Vatt a vørld

GBA SP er jo enda et bra eksempel på slik samling, jeg kjenner folk som har 3 stykker. Men det har sin sjarm da.

Opprinnelig skrevet av musa@01.05.2005, 14.14
214324​
PS2 Silver er jo faktisk bedre enn en vanlig PS2. Det er sikkert tilfellet her også.

Jeg husker ikke hva som var bedre med den, bare at den var bedre.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Cluet var vel at det var en PS2+, dvs. med innebygd IR-mottager, lavere støynivå på vifta og... en ting til som jeg ikke husker. Jeg har en sånn jeg også, men den er svart. Og dermed penere.

Jeg trenger en ekstra PS2, så det kan hende jeg velger meg denne når jeg skal gå til innkjøp av en. Må ha en på både spillerommet og i stua.

Hva faen er vitsen? Greit nok om den inneholder oppdateringer, men når den ikke gjør det?

Teit...

Dessuten syns jeg SP var en stor forbedring fra GBA. Så den syns jeg ikke er så "melke kua"-ete.

Var pen i sølv, men tror jeg heller sparer pengene og satser på å kjøpe en Ps3 når den kommer.

Opprinnelig skrevet av Baku@09.05.2005, 23.25
Var pen i sølv, men tror jeg heller sparer pengene og satser på å kjøpe en Ps3 når den kommer.
217940​
Samme her.
Jeg forsår ikke vitsen med å kjøpe en i sølv når en allerede har en standard PS2.

Sølv.. Hmmm... Vises ikke ripene bedre og hva er poenget annet enn at få har en sølv pstwo.. ? Det er bedre å spare pengene til ps3 som noen foreslo.

(Personlig så venter jeg på en rosa pstwo, for det blir digg)

Det er vel mer for å lokke folka som ikke ps2 fra før. Og dere må ha seriøst lite penger, ps3 kommer ikke før til neste år til våre breddegrader, om vi er heldige.