Ny under-seksjon.

#1
Da har vi opprettet en seksjon som heter Etter Ønske, under Spill. Her kan dere foreløpig diskutere Slåssespill og Rollespill. Er det ønske om ytterligere kategorier på dette området må dere mase. Ikke vanskeligere enn det.

http://www.spillegal.no/forum/index.php?showforum=54

Noen som har noe å si om saken?
 
#2
Hadde kanskje vært en idé å flytte emnene som omhandler rollespill og slossespill til de nye seksjonene, da?
 

EagleJin

Bear Necessity
#3

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#4
Da skulle de være flyttet. Hvis dere finner noen fler, send meg en PM eller post det her. :tommelopp:
 
#5
Alt jeg har å si er:

Weee!

:kos:
 
#7
Ok, det er helt greit at en slik seksjon opprettes, men kanskje dere burde finne et mer definerende navn? «Etter ønske» kan være så mangt. Dere kunne eksempelvis kalt underseksjonen «Formelt» for «Etter ønske» også, så fremt det var nettopp det -- etter medlemmenes ønske.
 
#8
Nok en gang lønner det seg å mase, Spillegal er med andre ord totalt blottet for moral og pedagogikk. Men ettersom jeg ikke er noen av deres forelder, kan jeg umulig bli holdt ansvarlig for deres sløve oppdragelse.

Og det forrige navnet var forøvrig ikke min idé. :p
 
#9
Nå skal det seiast eg ikkje har vore her inne meir enn nokre timar (registrerte meg i dag) og veit ikkje kva spillegal-forumet eigentleg har bruk for, men eg hadde ikkje hatt noko i mot ein sport- og simulasjons-seksjon... Ein action-seksjon hadde heller ikkje vore i vegen, skjønt eg er ikkje så aktiv innen action-kategorien.