Nye fargene til Xbox

D

Deleted member 91

Gjest
#1
Jeg sitter her og lurer på om jeg skal kjøpe en 4. kontroll til min beloved Xbox, og da hadde det vært litt stilig med en med en litt tøff farge. Har sett i en Elkøp-katalog at de har den gjennomsiktige grønne kontrollen, men de i sølv er jo mye tøffere. Går det ann å kjøpe de separat, til PAL? Noen som vet?
 
#2
Er rimelig sikker på at de ikke kan kjøpes seperat nei..
Er en del av Limited Edition XBOX, så det blir ikke så veldig Limited Edition hvis kontrollene selges seperat..

Men kanskje den komm senere en gang :moon:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#3
Hmm.. Søren. Får satse på at noen selger en sølv kontroll da, selv om det er lite trolig... :(
For de selger jo de grønne!

...
Noen som er sikre?
 
#5
Har sett både gjennomsiktig grønn og gjennomsiktig blå i butikkene, så de er i hvertfall tilgjengelige separat.
 
#7
Etter min mening er det bare tull med alle disse fargene på konsoller og/eller håndkontroller. Crystal Xbox? Aqua PS2? Bare tull. Billig salgstriks som du har latt deg lure av, Baronen.

Edit: Jeg tror du må kjøpe konsollen også hvis du skal ha en håndkontroll i krystall.
 
#8
Synes det er helt greit at de tilbyr forskjellige farger på konsollene, selv om jeg foretrekker svart selv. Det er vel ikke sånn at folk kjøper seg en konsoll til bare på grunn av fargen?
 
#10
Greit nok, folk er dumme, men grunnen til at de selger bra er vel heller at folk som inntil videre har sittet på gjerdet endelig har bestemt seg for å skaffe seg konsollen? Man har jo også de fanatiske samlerne, men man kan nesten ikke regne med dem her.

Man kan også ta med i regnestykket at hver gang en slik maskin slippes, så er det med en feit reklamekampanje, så dette har nok en del innvirkning også.

Jeg kjenner for eksempel ingen som har både silver og vanlig ps2...
 
#11
Det er en ting at de hopper ned fra gjerdet, men mange gjør det på feil økonomisk side.

Hvorfor betale 500kroner mer for en konsoll med en annen farge?
 
#12
Koster de mer? Trodde de ble lansert med samme pris, jeg. Husk at silver-ps2'en inneholder to håndkontrollere, så den er faktisk litt billigere enn orginalen. 1995,- er vel såvidt jeg kjenner til fremdeles veiledende pris på xbox, men de fleste har bestemt seg for å kutte hele fortjenesten og selger den en del billigere. Med unntak av elkjøp og de andre storinnkjøperne som selger med tap, selvfølgelig...
 
#15
hmmm, mulig jeg kjøper meg en Crystal Xbox når den kommer ut, sånn at jeg kan bruke den til Xbox Live, altså umodifisert Xbox :)
 
#17
Jammen har du rett. Sjekket siden til spaceworld nå. Koster 1998,- med et spill, halo eller MM3.

Fikk nesten lyst på den jeg.
 
#19
Da må du vente en god stund. Er veldig fattig for tiden :p
 
#20
Opprinnelig skrevet av Paynie@22.03.2004, 22.01
Ikke for å være frekk men Crystal Xbox kom ut 19. Mars.
Selges bare hos Spaceworld.
Det er typisk at de mest sjeldne ting selges 100 tusener av mil unna meg. Hvorfor ikke på Elkjøp som er rett rundt hjørnet. :(