Nye Halo 2 bilder

#1
Levels revealed in new imagery deluge - Lockout, Waterworks and Burial Mounds all exposed inside...


Bungie, developers of Halo 2 and the undisputed masters of one-shot-a-week-if-you're-lucky image dribbling, have gone on the rampage, releasing multiple images of three multiplayer levels.

Lockout is dominated by narrow, twisty corridors but seasoned with more open outdoor areas; Waterworks is a huge battleground ideal for Banshee attacks; and Burial Mounds takes place in a narrow red canyon strewn with wreckage from an earlier Covenant attack.

Halo 2 will be out on - wait for it - 9 November



Bildene kan dere se her.

Jeg fikk lyst på en Xbox nå...
 
#2
Ser utrolig bra ut.
Ha ha :D
jeg har xbox.


Seriøst, jeg liker hvordan de har lagd banene,
det ser jeg på de blueprint tegningene deres.
 
#5
#6
Et eller annen bilde fra spillet?
 
#8
ø det så tiss å basj ut! Nå fikk jeg lust å hive mangen xboxer ut vinduet, å så sette meg ned en plass å grine fordi jeg ikke har noen xbox. :blunk:
 
#9
Jeg vurderer å selge xboxen min nå, bare for å ikke ha den når halo 2 kommer, og folk går amok over spillet.
Djizes som det er hype. :blunk:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#11
Selg den til znaak. Har ser ut til å være den eneste positive personen uten en Xbox her.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#12
Ja, snodig det der... :ler: Fanden så mange fete, store baner det blir i Halo 2. Jeg håper at de tar med et par trange korridor-baner, for de var faktisk veldig kule når man var 4-6 stykker. Rat Race, f.eks.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#13
Jeg elsker utebaner! Å, gleder meg sykt til Halo 2.

Er det noen som vet hvordan det blir med Bots? Har ikke Live, men lever allikevel med et håp om at dette blir min erstatning for Perfect Dark Zero som ikke ser ut til å komme i min levetid.
 
#14
Opprinnelig skrevet av Aquila@27.06.2004, 17.00
Selg den til znaak. Har ser ut til å være den eneste positive personen uten en Xbox her.
Ja, det har du rett i.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#16
Jepp, det blir det ikke. Mange fans mener at det vil "ødelegge" spillet, og så dedikerte som Bungie er, eksluderer de dette. Jeg kan ikke se at det vil skade spillet, men mange mener dette...
 
#17
Halo 2 er vel MS sin største sjanse til å få folk som sitter på gjerdet angående xbox live til å endelig investere. Bots vil ikke akkurat hjelpe til med dette.

Min drøm er 2-4 player coop over xbox live eller system-link :tommelopp:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#18
Kjekt om man ihvertfall fikk lasta ned Bots via Live (dermed dra ut av spillmappa og legge ut til nedlasting for alle med modda boks).

Jaja, får vel kanskje vurdere å anskaffe Live med tida, da. Gratis første året, er det ikke?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#19
Det er absolutt ikke gratis(med mindre du får det med i en pakke, that is), og man kan ikke spille Live med en moddet boks(det er ikke lovlig ihvertfall).
 
#20
Opprinnelig skrevet av Aquila@28.06.2004, 23.28
Jaja, får vel kanskje vurdere å anskaffe Live med tida, da. Gratis første året, er det ikke?
XBox Live koster 499 NOK, og da følger det med head-set og 1 års abonnement.

Håper forresten Bungie slenger med en mulighet til å laste ned bots via XBox Live.