Nye Halo 2 bilder

D

Deleted member 91

Gjest
Ikke bots, eh? Svarte faen. <_< Jeg får ikke bredbånd før ute i 2005, og det er ikke engang sikkert. Bots hadde hjulpet kolossalt på spillegleden min. Jeg skjønner ikke hvordan fans kan mene det ødelegger spillet, de legger jo bare på en ting som eneren manglet sårt. Ack.

DepeBjørn: Antagelig, etter en stund.

Opprinnelig skrevet av Mandark@28.06.2004, 23.32
og man kan ikke spille Live med en moddet boks(det er ikke lovlig ihvertfall).
Det er mulig med noen chipper, men det koster jo forsatt noe da.
Men hvofor bryr jeg meg? har ikke XBOX en gang <_<

D

Doctor Downs

Gjest
Jeg har en bios switch på XBOXen min, så selv om den er modda akn jeg i teorien bruke Live, saken er bare den at den viser en feilmelding om at boksen trenger service hvis jeg switcher til MS dashboardet på switchen. Og jeg får ikke akkurat no' garanti på den heller...

Er det noen som vet om det går for det samme om jeg går inn på MS Dashboardet via EvoX? For det funker fortsatt. Kan jeg bruke Live, da?

Dette er forresten et typisk sånt spørsmål jeg aldri får noe skikkelig svar på. Har dere lyst til å gjøre et unntak denne gangen? Dere som kan dette?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Om du går inn på MS-dashboardet via EvoX funker ikke Live, nei. Grunnen til dette er at harddisken i kassa di da ikke er "låst" (egentlig bare passordbeskyttet), noe MS Dashboard (og Live) trenger for å funke skikkelig.
Den uoriginale BIOSen du har i chipen låser ikke harddisken av den grunn at en låst harddisk kun kan ha 8GB med plass, dermed lar BIOSen det være for å la deg bruke disker med mer plass.
I teorien burde det funke å kjøre med switch som du sier, men jeg vet ikke hva som skjer med den ev. ekstra plassen du har på disken da.
Og grunnen til at du får melding om at kassa trenger service ville jeg tro er fordi du har satt navnet på EvoX-xbe-en til "msdash.xbe" (eller hva nå enn den standard dashboardfila heter). Hvis du bytter tilbake burde det funke. Sjekk Xbox-Scene eller noe, der står det sikkert litt mer utførlig.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Opprinnelig skrevet av {DP}Bjørn@02.07.2004, 22.29
kan det ikke hende at Halo 2 kommer til pc?

Halo kom jo til pc etter å ha solgt.....mye  ;)
69191​
Det kan det, men ikke faen om jeg gidder å vente 2 år etter lanseringsdato denne gangen.