nye kill zone skjermisser

#2
Er grafikken bra, da? Jeg nekter å la meg rive med av hypen :)
:cool:
 
#3
Det så temmelig fantastisk ut på Gullstikka-pressekonferansen, og der kjørte koden rett fra PS2-hardware, så det var ikke noe juks. Dette spillet kan bli sensasjonelt bra.
 
#4
Det ser veldig bra ut. Jeg gleder meg enormt :thumbsup:
 
#5
Lakitu: Greit, dah. Da er grafikken i orden. Så er det bare å håpe på at AI-en ikke blir røv, siden man hele tiden skal samarbeide med AI-styrte lagkamerater.
 
#6
Var også på gullstikka-presentasjonen, spillet så latterlig kult ut, en av tingene jeg personlig likte best med det (bortsett fra de åpenbare tingene, selvfølgelig) var at de har kuttet team-styringen til fordel for et mer enspiller-basert actionspill. Noe à la call of duty. Har en tendens til å bli lei etter et par timer med über-taktiske spill...
 
#7
Dette spillet virker fett, men er litt redd det vil bli nok et av disse over hypa PS2 spillene. Tenker da mest The Getaway og Primal. Men viss det blir noe i nærheten av hva dette spillet lover så vet jeg hva pengene mine går til.

Det team taktiske blir det mer som singelplayer i Socom 2 ? Med headsett ? Kunne jo vært litt kult det da.
 
#9
Gorilla bruker en ny teknikk hva grafikk angår.
Det går utpå at alle overflater har mange lag med teksturer.
På langt hold vil for eks. en vegg ha en svært lav oppløsning, ca. quake 2 kvalitet, men mens man nærmer seg, vil det komme et annet lag med teksturer som har meget høy kvalitet. Dette gjør at man kan kjøre grafikken på høyere oppløsning enn vanlig. Siden veggen er så langt unna, vil vi ikke se detaljer uansett....

ganske smart...
 
#10
jeg er glad de har lagd det slik at man skyter kuler isteden får laser og sånne støgge greier som går i 1km/t
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#13
Opprinnelig skrevet av Anti Cube@08.04.2004, 22.08
jeg er glad de har lagd det slik at man skyter kuler isteden får laser og sånne støgge greier som går i 1km/t
Enig. Det er liksom ikke det samme å rope "spis laser/plasma!"

Bly er sakene.

Forresten tror jeg Killzone blir megabøst.
 
#14
er det kjøretøy med i killzone sånn som i halo?
dette kommer til å bli veldig bra, men jeg tror ikke
kommer til å slå halo2
 
B

BonyHawk

Gjest
#15
Opprinnelig skrevet av philantropist@06.04.2004, 21.44
Gorilla bruker en ny teknikk hva grafikk angår.
Det går utpå at alle overflater har mange lag med teksturer.
På langt hold vil for eks. en vegg ha en svært lav oppløsning, ca. quake 2 kvalitet, men mens man nærmer seg, vil det komme et annet lag med teksturer som har meget høy kvalitet. Dette gjør at man kan kjøre grafikken på høyere oppløsning enn vanlig. Siden veggen er så langt unna, vil vi ikke se detaljer uansett....

ganske smart...
Dette har de fleste spill. Tror eternal darkness brukte 16 lag med textur.