Nye seksjoner mulig?

Vil du ha nye seksjon for vids og turnering?

  • Selvfølgelig!

    Stemmer: 0 0,0%
  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 0 0,0%
  • Absolutt ikke

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vet ikke helt..

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#1
Noen synes dette virker helt teit sannsynligvis, men ja. Du leste rett. En egen seksjon for vids, og en egen for turneringer. Er av å til turneringer som er ute og går, og det er noen vids som også er ute og går, men kanskje litt oftere.
Det har i hvert fall vært en del av dette i slåssespill-seksjonen som dere nå har tatt vekk, og det er av andre ting også, men som kanskje ikke har blitt vektlagt fordi det ikke har vært noe "riktig" sted å sette dem.

Derfor en egen seksjon for turneringer hvor det kommer opp meldinger om nye turneringer og feedback på turneringer som har vært.

Og, en egen seksjon for vids. Trailere, filmer og klipp fra turneringer (eller hele kamper/runder), misc-stuff og combo-vids (regner med at den siste ikke teller for så mye annet enn slåssespill-sjangeren).

Dette virker for meg hvertfall som en god ide, og for noen andre og vil jeg tro.
 

EagleJin

Bear Necessity
#2
Synes dette er en god idè, ikke bare fordi jeg er fighterfanatiker, men det gir mulighet til å vise ferdigheter enten det er i PES, Tekken, VF, super smash, smash court tennis (osv osv) og samtidig Samle linker til andre klipp. Dette vil gjøre det mye lettere å finne fram til klippet en vil ha, siden vi da slipper å lete gjennom 300 sider med f.eks. FF for å se ett enkelt klipp fra FF:AC..

Du mener noe slikt som dette:
MEDIA
> Turneringer
> Generelt
?

*Skåler for Red Hawk*
:ninja:

*Hyul har en smart bror*
 
#3
:plystre: Ååååååh, kua den har fire bein og hesten den har muule og alle jenter gleder seg til de skal ut og ... Reise til Amerika og møte nye venner. "Hva faen er'du tar meg for?![/pipestemme]" - "Jeg tar deg for en femmer!" SKÅÅÅÅÅL! :plystre: Drikkesangen jeg alltid lærer bort på fest, for de som lurer.


For de som ikke klarer å lese mellom linjene her, så syns jeg det var et godt forslag.
 
#4
Nice, det hadde vært kjempe bra.

Web Theater seksjon, det hadde vært smuud. Så kunne vi legge ut alle vidsene vi har laget eller funnet på nettet. Helt genialt egentlig, så kunne vi seff komenter de også:) GENIALT
 
#5
La til avstemningsmulighet her, så det kan bli lettere å vite hva folk synes uten å måtte lese alt sammen.

Mener omtrent noe slikt. Blir vel mer som:
Media
>Turneringer
>vids (eller hva man vil kalle det)

Hittil har det vært positiv respons. Og vennligst fortsett med det ;)
 

Endre

Ødela forumet
#6
Hva med en onlineklan-seksjon isteden? En tekstbasertrollespill-seksjon? Eller kanskje en Ikaruga-topscore-seksjon? Nei, hva med å heller lage enkeltemner for denslags? Jeg tror vi sier det sånn.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#8
Fint at du deler det med oss, og skaper god stemning her. Medlemmer som deg gjør meg virkelig glad :)
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
#9
Jeg synes vi skulle hatt en egen seksjon for Tail Laser, det angrepet Guard Scorpion, den første bossen i FFVII, bruker om du angriper han mens halen er oppe.


Synes det i bunn og grunn er en god ide, men det ender vel opp med altfor få emner, så da blir det ganske poengløst. Var vel derfor slåssespill og rollespill ble fjernet også, og jeg vil tro at det var mer aktivitet i rollespill enn det kommer til å bli i disse seksjonene.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#11
[SPAM]Eller en kebab-seksjon er det vi virkelig trenger[/SPAM]
 
#13
Som noen gjorde med å ta vekk rollespill og slåssespill "for å få bedre orden",(ellern "kulere gjennomføring", så ville det vært like greit med dette. Tviler på at meningen med seksjoner er at man skal ha mange emner der, selv om 9/10 har lite med saken og gjøre.

Hva med en onlineklan-seksjon isteden? En tekstbasertrollespill-seksjon? Eller kanskje en Ikaruga-topscore-seksjon?
Du som har vært opptatt av å ha saklige emner burde vel heller komme med et saklig innlegg med saklige argumenter. Men som moderator kan du vel gjøre hva du vil..
 

EagleJin

Bear Necessity
#14
Opprinnelig skrevet av ILiuz@15.09.2004, 23.01
Hva med en onlineklan-seksjon isteden? En tekstbasertrollespill-seksjon? Eller kanskje en Ikaruga-topscore-seksjon? Nei, hva med å heller lage enkeltemner for denslags? Jeg tror vi sier det sånn.
103184​
Poenget med en mediaseksjon er jo langt fra så snevert som dine "forslag" så jeg synes at dette fremdeles er en sak å vurdere. Er jo mange linker rundt omkring på forumet nå som viser til klipp fra litt av hvert, og det blir rent kaos om man skal begynne å lete etter dem i emne-, innleggsmengden.
:)

GarlandG: Om du har veldig lyst til å legge ut et klipp som viser Tail Laser må du for all del gjøre det :p
 
#15
Opprinnelig skrevet av Mandark@15.09.2004, 22.28
Fint at du deler det med oss, og skaper god stemning her. Medlemmer som deg gjør meg virkelig glad :)
103193​
Det jeg mente var at du burde vært en mulighet for å stemme nøytralt. En kan jo selvfølgelig stemme blankt, men da vil en ikke få oversikt over antallet.
 
#16
Ta Tekkenzaibatsu som et genialt eksempel, der har de en seksjon for alle vids, media, osv.... Så ha de en liten undersekjson for komentering. Det er jo kjempe smart og ryddig. Jeg har sluttet å poste jeg, ja det er sant, i slåssespill (avdelingen), fordi det er ikke noe som heter slåsse spill lenger....:( veldig dumt...
 
#17
Se på de fine tallene som dukket opp etter min ja-stemme :)

Kunne vel vært fint med 2 nye seksjoner...