Nye smileys

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Hoi! I et lite anfall av inspirasjon har jeg smurt sammen noen nye smileys som jeg synes står litt bedre til forumskinnet. Har ikke mekket alle, da. Men noen. Hva synes dere om disse? Hva kan bli bedre? Vil dere i det hele tatt ha nye smileys? Gi tilbakemelding.
Her er de jeg har så langt:
 
#2
Jeg liker dem og er enig i at de passer bedre. Allikevel er det et elller annet som ikke helt stemmer. Noen av dem ble kanskje litt utydelige, som i at konturene kanskje burde vært litt bedre markert. De ser også litt mindre ut, men det er kanskje bare noe jeg inbiller meg? Jeg føler det er et eller annet som ikke stemmer, men jeg har ikke helt peiling på hva. :p. Mulig jeg bare må vende meg til dem.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#3
Meget bra, men som Shigsy sa så var de utydelige. Blir det fikset på så er det der prima :)
Ser også at andre ikoner begynner å kommer rundt om kring, som feks. "nytt svar". Meget bra.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#6
Hmm jeg syns de nye smileys'ene ble/blir for gråe liksom, syns liksom den gulfargen som de har nå, lyser litt opp her ;)

Men det er nå min smak hehe.
 
#7
Din smiley-bruk kan dra til helvete, Don. Til helvete.

Den siste smileyen var rimelig barsk, Yeti.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Personlig syns jeg nummer tre representerer de smilyene best. Utrolig grå og kjedelige. Burde i det minste være litt klarere definert. Ikke no galt med å bruke litt svart i dem.
 
#9
Tja, de var jo gasnke... gråe(?). Kommer nok til å bruke standard Invision-smileys ja, bortsett fra den i midten, den var MANN!

=D
 

oma

Village Drunk
#10
vetke helt jeg, kanskje noen mer spillrelaterte smilys hadde gjort seg?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Takk for tilbakemelding!
Til dere som sier de er for utydelige: I hear ya. Var trøtt i natt da jeg mekka, og synes - av en eller annen grunn - at jeg måtte ha sånn diffus kontur på dem istedenfor en heltrukken linje. Skal fikse det. Ooog svart kan jeg nok også få til. :p
Fint at så mange likte dem, da. Noen som har noen ønsker til nye følelser som bør kunne uttrykkes på forumet (skal såklabbert mekke alle standard-IPB-smileyene på nytt, så dem behøver dere ikke nevne)?
Og hva med fargene? Bør vi ha smileys som står i stil med fargene på skinnet, eller bør de fortsatt være gule?

Shigsy: F5, mann. :)
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Du må lage en flau en. :flau:


(ok, ok, den var ikke ny. :flau: )
 
#15
Hva skjer med at knappene er blitt voldtatt?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#16
Du har glemt å trykke F5?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#17
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@02.08.2005, 06.29
Din smiley-bruk kan dra til helvete, Don. Til helvete.

Den siste smileyen var rimelig barsk, Yeti.
247311​
Dra nå til helvete selv!

De smilieys'ene ser jo greie ut, syns dem bare blir for gråe :svette: En de gule som blir brukt her nå ^_^
 
#18
Opprinnelig skrevet av Yetipants@02.08.2005, 14.50
Du har glemt å trykke F5?
247370​
More liek Option+R.

Men nei. De er runde og stygge uansett hvor mye jeg refresher.
 
#19
De nye ikonene som iallfall jeg ser (se nedenfor), er altfor små og skarpe. Man vet ikke helt hva som er hva. En overdreven bruk av «Sharpen», kanskje? Uansett, Shadar ga meg respons til en bok jeg tegnet. Den var omtrent like skarp som dette ikonet, og da nevnte han noe om en funksjon ved navn dithering. Nå vet jeg ikke hvem som lagde disse ikonene, men hvis vedkommende vet om denne funksjonen, kan den jo være verdt et forsøk?


 
#20
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+02.08.2005, 15.07-->
<!--QuoteBegin-Kozeloz
@02.08.2005, 06.29
Din smiley-bruk kan dra til helvete, Don. Til helvete.

Den siste smileyen var rimelig barsk, Yeti.
247311​
Dra nå til helvete selv! :p

De smilieys'ene ser jo greie ut :p , syns dem bare blir for gråe :p En de gule som blir brukt her nå :p
247374​
[/b]
Bare fikset litt på posten din der, Big boss.

ikke for å være slem, men jeg syns nå vi klarer oss
like greit uten de nye smilefjesene dine , Tryggve :ehm...: