[Til salgs] Nye spill til PS3, Xbox og PSP selges.

#1
Hei,

Ser kanskje littt suspekt ut dette her, siden jeg er ny bruker og min første post er salg av nye spill! :) Men saken er at jeg ga et bud på alle spillene de hadde igjen på Euronics sitt konkurssalg på Notodden rett før jul og fikk tilslag på dette. Etter at jeg har plukket ut de spillene jeg ville ha selv, sitter jeg igjen med en god del. Butikken stengte rett før sommeren, så derfor er det ikke blant de aller nyeste titlene, men jeg skal heller ikke ha allverden for de. Gi bud! Jo flere du kjøper jo bedre pris får du. :)

Kan hentes på Notodden eller Kongsberg. Hvis de skal sendes betaler kjøper porto.

Jeg kan nås på SMS/TLF: 48 14 "null åtte" 14 eller mail: tpkivle "at" hotmail.com


PSP:

Syphon Filter

Pursuit Force

Ape Academy

Gangs Of London

Wipeout Pulse

PS3:

Mercenaries 2 “World In Flames”

Saints Row 2

Avatar The Game

MAG

Killzone 3

Guitar Hero Metallica

Bulletstorm

Marvel VS Capcom 3. “Fate of the two wolds”

Kane & Lynch 2 “Dog Days”

Lost Planet 2

Dead Space 2


Xbox:

Resident Evil 5

Dead Space

De Blob 2

Lego Batman

Halo Wars

Street Fighter 4

Lego Indiana Jones (The original adventures)

Assassin’s Creed 2

Fable 3

Gears Of War 2

Tomb Rider “Underworld”

Need For Speed “Hot Pursuit”

Bulletstorm

NHL 11

Battlefield “Bad Company 2”

Colin McRae “Dirt 2”

Need for speed “Shift”


Fight Night Round 4

Medal Of Honor

Marvel VS Capcom 3 “Fate of the two worlds”

FIFA 11

Dirt 3
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#3
Aha, så du tror du kan komme inn på spillegal å selge spill med fortjeneste? Unnskyld meg, men da kan du heller stikke til rt annet sted. 150 for pure? Haha.
Hvordan mye gav du for alle spillene? 2000? 3000?
Nei, her pleier det å fungere slik, at med mindre det er et samleobjekt, så er vi snille med hverandre og gir priser som er lavere enn på gamestops bruktavdeling.

Sikkert noen av de som ikke er for gærent prisa men av de spillene på lista som jeg har kjøpt, så gav jeg 150 eller mindre for en god stund sida.

Ellers, velkommen.

Hilsen nazidula
 
#4
Aha? Hvor mye jeg ga for spillene spiller da ingen rolle. Hvis du har lyst å kjøpe noen av spillene er det bare å komme med bud. Jeg har ikke sjekket nåværende priser på alle spillene jeg har igjen.

Angående deres "interne" kotymer med null profitt på salg fant jeg ikke info om noe sted, jeg så bare at dere hadde en kjøp/salg seksjon her og tenkte at siden dere er glad i spill, kanskje var interessert i å gjøre en god handel.

Hilsen "griske" Tom. (som prøver å "lure" dere til å kjøpe billige ubrukte spill) ;-)
 

Lodin

Der Waaaah
#5
Vel greia er at dette salgsforumet hovedsaklig ikke er ment for jøpiper som deg hvor folk dukker opp med en lass med dritt smugla fra Sverige eller lignende.

Hilsen Engelbert Von Humperdink
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Hilsen "griske" Tom. (som prøver å "lure" dere til å kjøpe billige ubrukte spill) ;-)
150 for spill som kosta 99 spenn på Europris for to år siden er ikke billig, bare for å si det.
 
#7
Herregud, la da mannen sette ønsket startpris uten å sutre. Makan. Er berre å by på det de vil ha, vel?

Sjølv byr eg 200 pluss porto for De Blob 2, Bulletstorm og Dirt 3. Til sammen.
 
#9
Herregud, la da mannen sette ønsket startpris uten å sutre. Makan. Er berre å by på det de vil ha, vel?

Sjølv byr eg 200 pluss porto for De Blob 2, Bulletstorm og Dirt 3. Til sammen.
Det synes jeg var litt lite, 300,- + porto så har vi en avtale. (sjekket priser på de spillene, og 300,- er ganske billig etter min mening) :)



Nei! :( det er nok med en svindler på sg.
Svindler?! Vanskelig å ta deg seriøst altså.. Jeg foreslår at du melder deg ut av denne tråden, hvis du ikke har noe vettugt å komme med, eller vil kjøpe noen av spillene.
 
#14
Både og, flere av spillene hadde jeg både 3 og 4 av. Har solgt ca halvparten av antallet jeg hadde i starten. Salget har gått litt tregere i det siste. Men jeg skjønner jo at NHL 11 og Fifa 11 ikke er blant de "hotteste" titlene. De kan jeg sikkert selge for en 50 lapp eller noe.

Uansett så er det lov å komme med bud på en "pakke"