Nytt adventure fra 5 Days A Stranger og 1213 fyren

Lodin

Der Waaaah
Noen som husker 5 Days A Stranger og 7 Days A Skeptic, to utmerkede gratis old school point & click adventures? Vel nå har Yahtzee sluppet en oppfølger som foregår mellom 5 og 7. Nok en gang styrer man enigmatiske Trilby og denne gangen får vi vite en god del mer om ham og hvor han stammer fra.
Grafisk sett er spillet likt forgjengerne, men denne gangen bruker man et tekst interface likt det fra de første Sierra adventure spilla.
Derfor blir det mye "look room", "look door" og "use lockpick door". Litt slitsomt og primitivt, men det gir den rette nostalgifølelsen Yahtzee sikkert var ute etter.

Selv må jeg se å få spilt gjennom 7 days en av disse dagene før jeg starter på dette, men det lille jeg testa virka veldig lovende.
http://www.fullyramblomatic.com/notes/

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lite tips hva 7 Days angår... ikke spill om natta. Det er seriøst skumle saker.
Og dette må testes. I morra, når det er lyst ute. :grine:

Edit: Siden jeg er idiot, testa jeg det "bare for å se hvordan begynnelsen er". Litt synd at grafikken er cirka enormt bra og spillet er så bra skrevet at det danker ut flere høybudsjettsproduksjoner jeg har spilt, sånn at man umiddelbart blir hekta. Enten det, eller så er ikke det synd i det hele tatt; det som er synd, er at spillet er JÆVLA FAENS CREEPY. Spørs om jeg får sove nå, da. :grine:

Så det er meningen at man skal spille dette etter 7 Days A skeptic? Da får jeg starte på 7 days i kveld.
At det er creepy lager bare mer stemning i spillet, syns nå jeg. Men jeg kan vel egentlig ikke si noe om det før jeg har sett hvor creepy det virkelig er. :p

Spilte gjennom 5 Days A Stranger tidligere, men visste ikke at 7 Days A Skeptic var sluppet. I og med at jeg har tenkt å spille dette også, startet jeg på 7 Days A Skeptic tidligere i dag, og Yetipants har mer en rett, det er utrolig creepy. Spesielt når ting kommer random når du minst ønsker det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gled deg til Trilby's Notes, sier jeg bare. Faenmeg ett av de skumleste spillene jeg har spilt (selvfølgelig med ett jævlig hederlig unntak), nesten bare på grunn av skrivingen og designen. Selve grafikken er jo ikke så himla detaljert, men den er så godt gjennomført og tydelig at den er utrolig effektiv.

Uansett: Dette anbefales sterkt, men man må nesten ha spilt gjennom iallfall 5 Days først, ellers er det nok heller vrient å skjønne noe som helst.

SITAT(Yetipants @ 28.06.2006, 02.52) 11859
Gled deg til Trilby's Notes, sier jeg bare. Faenmeg ett av de skumleste spillene jeg har spilt (selvfølgelig med ett jævlig hederlig unntak), nesten bare på grunn av skrivingen og designen. Selve grafikken er jo ikke så himla detaljert, men den er så godt gjennomført og tydelig at den er utrolig effektiv.

Uansett: Dette anbefales sterkt, men man må nesten ha spilt gjennom iallfall 5 Days først, ellers er det nok heller vrient å skjønne noe som helst.
[/b]
Er dette lange spill?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nei.