Nytt Battlefield spill

Electronic Arts announced today that they will release for the first time on PlayStation 2 a game from Battlefield series named Modern Combat. "Armed with the latest modern weaponry, players can take control of over 30 vehicles, including tanks, helicopters and fast attack vehicles, to engage in major conflicts with up to 24 players in some of the largest online battles on the PlayStation 2 console". Developed by Digital Illusions, Battlefield: Modern Combat is scheduled for release in late 2004.
www.gamershell.com

hum konge, forsten blir det FPS eller 3'person

Opprinnelig skrevet av Ava1on`@16.04.2004, 12.14
Eg håpe at Battlefield blir dratt ned i gjørma pga. dette her.
???????

:blink: :blink: :blink:

Battlefield er ein av dei mest geniale online-spele som er nokon gong laga.
Eg håpar at det ikkje får eit dårleg rykte visst BF blir ein fiasko på Playstation, noko som eg trur det blir.

Edit: Jah, dette såg eg no: Eg har gløymt 'Ikkje' i den forrige posten...

Opprinnelig skrevet av Ava1on`@16.04.2004, 14.40
Battlefield er ein av dei mest geniale online-spele som er nokon gong laga.
Eg håpar at det ikkje får eit dårleg rykte visst BF blir ein fiasko på Playstation, noko som eg trur det blir.

Edit: Jah, dette såg eg no: Eg har gløymt 'Ikkje' i den forrige posten...
ok du er unskyldt, nå si ave maria 10 000 ganger og pisk pungen din

D

Deleted member 91

Gjest
Kan ikke jeg piske pungen hans?

Håper det har en allright singleplayer-modus også, vært litt stilig med ordentlige story-missions. Jeg vet ihvertfall om én kompis som blir griseglad når han finner ut at Battlefield kommer til PS2... :rolleyes:

Personleg så er eg ingen fan av FPS-spel på konsollar, då styringa ofte er krunglete og ekkel. Men for all del, dette kan verte bra.