Vel, de jævla fansene kan ta seg et tak. Spilte en økt til nå, og dæsken som dette vokser på meg. Omgivelsene er utsøkte, noe av moroa er bare å se hva som dukker opp rundt neste hjørne og leite etter hemmeligheter. Brettene er passe korte også, så det alltid er klemt inn minst en god setpiece. Fikk endelig Devil Trigger i kveld også. Ikke at jeg bruker den så forferdelig mye, men den er stas å ha i et knipetak. Og, vel, etter at brød-og-smør-våpnene er låst opp, er det tid for ekstra godsaker. Har fått sanka boksehanskene til Satan og de gjør vei i vellinga. "Slå deg ned før jeg gjør det," pleier jeg å si til fiendene. Ehehe. Men ja, greia er jo at siden du bare veksler på avtrekkerne for å bytte våpen koster det null og niks tankearbeid å bytte våpen midt i en kombo, gjerne et nytt for hvert slag hvis du vil. Kampsystemet er så smidig atte hjælp, etter hvert bare drar du 20-hit-juggles og får fiendene til å revne i lufta og så bare grappler du til neste og juggler videre og skyter litt og slår folk gjennom gulvet og grappler videre til neste og så videre og dette tenker du ikke over engang fordi det faller så naturlig. Endless Combo: The Game.
Og, vel, bare for å ta enda et par eksempler på hvilken plattform som er den beste igjen...
Jada, cutscenes, men de er in-engine og bruker noe som iallfall ligger veldig tett opp til ingame assets. Skulle vist noen skjermskudd fra selve spillet også, men da er jeg opptatt med å dræpa demoner.
Edit: Og, vel, kampene slutter å være for enkle etter hvert.
Og, vel, bare for å ta enda et par eksempler på hvilken plattform som er den beste igjen...
Jada, cutscenes, men de er in-engine og bruker noe som iallfall ligger veldig tett opp til ingame assets. Skulle vist noen skjermskudd fra selve spillet også, men da er jeg opptatt med å dræpa demoner.
Edit: Og, vel, kampene slutter å være for enkle etter hvert.