Nytt emne

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Hei alle sammen! Nå er jeg tilbake, og vil nok en gang kvitte meg med litt saker og ting.
Jeg må få unnskylde de siste gangene, da jeg ikke har svart folk og bare driti i hele greia uten å si ifra.
Den første grunnen var at jeg flyttet, og det ble bare rot i sakene. Og da jeg først gjorde meg klar igjen, hadde jeg mistet koder og slikt til bankkortet. I morgen tar jeg kontakt med PostBanken, og får ordnet det. Så nå er jeg i gang igjen!

Først og fremst: Jeg vurderer å anskaffe en pent brukt Nintendo Wii. Gi meg informasjon og pris.

Så, salget.Jeg vurderer å selge en Xbox 360. Ødelagt: Batteridekslet under på kontrollen, og ''døren'' foran usb-portene på 360en er knekt innvendig, så jeg har brukt enkel teip for at den skal sitte vanlig (ikke noe vits for deg som vil bruke USB-devices på 360en, såklart). Ellers ser det ut til at den funker som den skal.
Jeg har esken til 360 (ganske skrumpete), men vet ikke om jeg finner alle manualer.

Jeg har også noen spill: Oblivion Collector's Edition, Perfect Dark Zero, Quake 4, Gears of War, Call of Duty 2.

Selger også en Xbox Crystal med to kontrollere av den lille sorten; svart og crystalutgave. Eske til konsollen.
Spill til Xbox: Halo, Halo 2, Conker Live & Reloaded.
(Flere spille kan komme!)

Jeg selger også en Nintendo GC, med wavebird-kontroll og et originalt minnekort. Alle disse er uten eske eller manualer. GCen er av den lilla typen.
Har også spill til GCen:
Metroid Prime
NHL 03 (lite hull i cover)

Mario Kart DD (rødt cover <3)

I tillegg selger jeg:
The Legend of Zelda ALTTP (GBA)
Project Rub (DS, kun kassett)
Ocarina of time (N64, kun kassett)
NBA Jam 99 (N64, kun kassett)
Banjo Kazooie (N64, kun kassett)

Alt er komplett om ikke annet er nevnt.
Gi bud.
 
#3
Klabert. Jeg må som sagt ringe Postbanken i morgen, og får nok ikke sendt før til mandag, men vi har en avtale :) Send meg adressen din på PM i mens, så sender deg PM senere.
 
#5
Oi, beklager. Den glemte jeg. Det er Premium, fra de tidene den kom ut. 20GBs HDD, trådløs kontroller, de greiene der.
Jeg skal forresten kjøre 360en i gjennom en test for å forsikre meg at den funker som den skal.
 
#7
Jeg er ikke sikker, men jeg er åpen for bud : )
Fikk ikke tid til å ringe banken min i dag, forresten. Jeg var i går ikke klar over at jeg skulle på fotballturnering i hele dag : /
 
#9
Tja, Bad Mongo, noen snøring på hvor mye portoen kommer på, sånn ca?

Ringte PostBanken i sta, de har problemer med et eller annet. Skal ringe de om en halv time.
 
#11
Ok. Tror vi har en deal Bad Mongo.
Jeg fikk nå ordnet med banken, og jeg får tilsendt koder og slikt i løpet av uken : /
Håper dere har tålmodighet til det : P
 
#13
Relativt ødelagt? <_< Det er kun den lille biten foran usb-portene og batteridekslet det er snakk om.
Jeg vet ikke, jeg er som sagt åpen for bud.
 
#14
Da er det ordnet, og jeg er klar for handel!

Edit: Lag til Xbox-stuff!
 
#17
SITAT(Edian @ 22.11.07, 15.59) 90403
Er ikke så interessert i å bytte, dessverre, men er åpen for bud ;D
Vær obs på at jeg er litt skeptisk til salg av 360en i disse dager.
Er uansett åpen for bud, som sagt : )
[/b]

hmm. Har egentlig kun det jeg kan tilby ^_^ har litt lite peng for tiden XD
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#20
Bumping har ikke blitt lov siden sist. Sjekk reglene.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.