Nytt evne

Status
Stengt for ytterligere svar.
#2
Er det noen som hindrer deg i å lage et emne selv? Nå ser jeg riktignok at Crizpy alt har laget emnet for deg, men husk at også du har mandat til å lage emner. Underseksjonen heter for øvrig Formelt nå.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#3
How about NO, you crazy dutch bastard?



Alvorlig talt, hør på deg selv. Så tenker du "var det jeg sa i nærheten av intelligent?". Forhåpentligvis kommer du til samme konklusjon som meg.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#4
Nytt evne? Hvilken evne? Kan du fly?

Emner kan du lage selv.... ved å trykke på den magiske og mystiske Nytt emne knappen! >_<
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@04.11.2004, 21.05
Skjønte den ikke jeg.
130094​
Slik de fleste opplever det når de leser innleggene dine. :ler:
 
#8
Jeg fikk faktisk en toer i Norsk på ungdomsskolen, husker ikke helt hva jeg fikk på GK, men jeg er uansett mye bedre enn deg i å skrive. Poenget mitt er at man ikke trenger å være nerd for å kunne skrive leselig, derimot er man en komplett idiot, som ikke har prioriteringene sine riktig, når en ikke engang kan sitt eget morsmål skikkelig.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#9
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@04.11.2004, 21.11
Håber ikke dette betyr kryss
130102​
Jeg drar en Carew, jeg...

Du leker med ild her. Venligst avstå fra slike poster, ellers blir det både kryss, kors og sirkel i taket.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#11
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@04.11.2004, 21.11
Sier du jeg skriver dårlig norsk, sorry at jeg bare fikk 4 i snitt på ungdoms skolen og ikke 6 som dere nerder fikk. hahahahahahah,.

Håber ikke dette betyr kryss
130102​
Som vi sier her på sunnmøre: "Steikje, dinna påstanden der lukta røten kammar lang vei, din hyn".

...
 
#13
Opprinnelig skrevet av SNOFTE@04.11.2004, 21.29
Siden der sier at jeg suger i norsk hva er det som er så feil med denne stningen: Kan dere lage ett nytt evne under seriøst, som handler om damer.

Jeg synes dette er en grei setnig jeg, men jeg er jo en amøbe da.
130127​
:ler:

Jo, emnet er laget. Vet ikke riktig hvor, så du får lete litt rundt etter det.
 
#14
For det første så heter det "emne", for det andre skal du kun bruke én "t" i ordet "ett" i den sammenhengen, for det tredje kunne du sløyvet kommaet og sist, men ikke minst, du brukte punktum i enden av et spørsmål. Forumleringen kunne i tillegg vært bedre.

Dessuten lager man ikke et emne hvor man spør noen andre om de kan lage et emne for deg. Hva tenkte du på? Kunne du ikke laget emnet selv?
 
#15
Liten skrivefeil, sorry.

Når jeg tenkte nytt emne tenkte jeg STORT jeg mente delfora.
Når jeg tenker over dette var det en dum ide.
Mye smartere å gjøre som Crizpy.
Takk til deg Agahnim som lerte meg litt der. Ikke klag på oppsettet mitt nå da. takk!!!!!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#18
Eget delfora om damer? Mener du dette seriøst?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.