Nytt Fatal Frame/Project Zero til Wii

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
1UP rapporterer at Tecmo planlegger et nytt spill i spøkelsesfotografiserien sin, og de har engasjert Grasshopper Manufacture til jobben.

Utviklingen av spillet vil starte når Suda 51 og gjengen er ferdig med No More Heroes.

oma

Village Drunk
husker playstation 2 magasinet fra UK hypet det første spillet opp ganske mye, men fikk aldri spilt spillet selv - noen som har erfaring med de to første og kan si litt om hva/hvordan de tror dette kommer til å bli?

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jeg har hatt Project Zero 1 liggende uspilt i sikkert to år nå. Håper jeg ikke betalte for mye for det. :(

SITAT(oma @ 26.09.07, 22.51) 83513
husker playstation 2 magasinet fra UK hypet det første spillet opp ganske mye, men fikk aldri spilt spillet selv - noen som har erfaring med de tre første og kan si litt om hva/hvordan de tror dette kommer til å bli?
[/b]
Fix'd :eng101:

Gleder meg uansett til 360 versjonen ^_^

Fatal Frame spillene har da for det meste fått god kritikk. Håper at dette selskapet kan presse litt mer penger i dette prosjektet enn det omtrent alle andre selskaper gjør når de lager spill til Wii (utenom selveste nintendo). Ikke misforstå meg, det har kommet og vil komme flere gode spill til Wii som ikke nødvendigvis er laget av Nintendo, men jeg tror dette kan bli et svært frisk pust.