NYTT FFVII SPILL TIL PSP

#1
Enda en oppfølger til FFVII er nå anonsert, FFVII: Core Crisis til PSP, et action rpg som kommer i starten av 2006

Producer: Yoshinori Kitase
Director: Hajime Tahata
Character Designer: Tetsuya Nomura


offisiell side http://www.square-enix.co.jp/games/psp/ccff7/
 
#4
ja jeg er sikker, på den offisielle siden står det at det er det 4. spillet i compilation of ffvii.

1. advent children
2. before crisis
3. direge of cerberus
4. crisis core

(ffvii orginalen regnes ikke med i compilation)

+ at alle mulige sider snakker om at det er et helt nytt spill. sider som ign og gamespot

ikke noe info om hva det handler om enda da men....

Jeg tipper det har noe med turks å gjøre, before CRISIS, CRISIS core... hmmm tilfeldighet?
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Navnet fungerer jo så lenge hvert nytt spill har en egen historie, men det blir litt teit når de lager direkte oppfølgere.
 
#8
Der kom hullet jeg ventet på.

Advent Children.
Before Crisis.
Core Crisis.
Dirge of Cerberus.

AC, BC, CC og DC. Før manglet de C'en, og nå kom den.
 
#9
Du ser for mye inn i ting.
(You look to much into things.)

Enig med han som sa melk, forresten. Kjøp for all del ikke Tines nye SMAK bringebærmelk, forresten.
 
#10
Må vel kjøpe meg psp da...
 
K

Kumool

Gjest
#11
Kult. Håper de lager minst 10 oppfølgere til også. Alt som er FFVII må jo være bra siden det er best game evah lissom.
 
M

Mako

Gjest
#12
Ja også må de lage spill til DS og XBOX og alle andre tenkelige konsoller, slik at vi med god samvittighet kan skaffe oss de konsollene også! <_<
 
C

Crizpy

Gjest
#13
Opprinnelig skrevet av Kumool@28.10.2004, 16.49
Kult. Håper de lager minst 10 oppfølgere til også. Alt som er FFVII må jo være bra siden det er best game evah lissom.
126251​
Jeg skjønner hvorfor du ikke posta den der med GarlandG kontoen din.
 
#16
Synes de begynner å gå litt vel langt med melking av FF7 nå.

AC var ok nyheter. Gleder meg en del.
Dirge of Cerberus tror jeg kan gå begge veier, men tror det er mest sannsynlig at det blir dritt.
De andre to kan bare gå og henge seg. Kommer nok aldri til å bli bra.

Begynner å bli litt deppa. Får håpe de ikke kommer med enda noe nytt FF7 tull, selv om uansett hvor mye dritt de spyr ut kan det ikke ødelegge originalproduktet. Det er jo en betryggende tanke...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Næææh... venter til Elysian Calamity kommer, tenker jeg.
 
#19
Opprinnelig skrevet av Kyllingmannen@28.10.2004, 16.19
Enig med han som sa melk, forresten. Kjøp for all del ikke Tines nye SMAK bringebærmelk, forresten.
126219​
Den med sjokoladesmak derimot, er vidunderlig.

Og melkingen av FF er vel et gammelt og kjent faktum?
 
#20
Jepp, Bringebærmelken er blæh, sjokkolademelken er digg og Final Fantasy III kommer til DS.