Nytt FPS fra utviklerne Free Radical

#1
I dag annonserte UbiSoft at de skal utgi Haze, et FPS utviklet av Free Radical, som kommer til både PlayStation 3 og Xbox 360.

Free Radical er utviklerne som står bak TimeSplitters-spillserien.

En utgivelsesdato til Haze er ikke fastsatt enda.

Skjermbilder:






Her kan en E3 trailer lastes ned.

Kilde: Xboxyde

Dette emnet kan brukes som det generelle emnet til Haze.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#2
Free Radical er jo faktisk flesteparten av utviklerne som gikk fra Rare da det ble kjøpt opp av Microsoft. Kanskje vi får en skikkelig Rare-skyter her? Og nei, jeg syntes ikke Timesplitters var svære greiene.
 
#3
Jeg elsket Timesplitters-spillene som multiplayerspill i det minste, så jeg kan ikke nekte for at jeg ser frem til dette. Bildene ser iallfall lovende ut, og det virker som de går for et seriøst preg, noe som kan bli spennende i forhold til det humoristiske preget i Timesplitters-spillene.
 
#4
Nå har jeg nettopp sett traileren. Alt var bare CG, så det ga ikke akkurat noe stort inntrykk. Hele handlingen virket litt teit, om jeg skal være ærlig. Ellers var bildene helt topp, og jeg har alltid vært stor fan av TimeSplitters-spillene. Synes de er noen veldig underholdende og humoristiske spill. Ser frem til å få se mer fra Haze.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#5
Jeg håpte faktisk på et nytt Timesplitters spill. Vi har da nok av seriøse FPS fra før av.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Dere fant altså ingen ironi i den traileren i det hele tatt?

På tide å hive på Starship Troopers, gutter.
 
#7
Oh, jeg har ikke sett på traileren ennå, så jeg får vel sjekke den ut nå om det faktisk er humor inne i bildet.

Redigert: Okay, der var det masser av ironi som Thinaran nevnte, spesielt TV-sendingen, den patriotiske musikken og at den ene soldaten mildt sagt var udødelig.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#8
Joda, men å sammenligne med den skøyete stilen til Timesplitters blir det litt for gæli å sammenligne de to. Håper bare ikke det blir enda en "Advanced squad based FPS". Er drittlei.
 
#9
Jeg har lyst på et spill som kun har en oppgave. Å levere så mye skyting som overhodet mulig uten å måtte tenke a'la Painkiller bare enda kulere.. :D
 
#10
TimeSplitters var greit nok, men det er også der det stopper.
Det var ikke noe eksepsjonelt bra eller dårlig med det, det er et slikt spill man spiller gjennom en gang for så å legge det på hylla, i motsetning til FPS som GoldenEye og en del av PC-shooterne som HL/CS etc.

Haze SER veldig bra ut, in terms of graphics.
Litt cheesy med triggerhappy U.S. Marines som skyter alt de ser mens de ler, men IOM at dette kun var CG og ikke in-game footage er det jo vanskelig å vite hvordan selve spillet faktisk blir.

Så er det jo verdt å nevne, da, at en del av Rare-gutta hoppa over til Free Radical, så om disse har noe av den gamle gnisten igjen og klarer å lage noe i Perfect Dark/Goldeneye-kaliber kan jo dette bli ekstremt bra.
Kommer uansett til å følge videre med på dette, håper vi får noe in-game footage i løpet av E3 eller i nær fremtid.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#11
Oi, når jeg så traileren for første gang hoppa jeg bare litt rundt fordi det var prerendra. Men jeg ser klart og tydelig at spillet ikke skal være seriøst nå. Hihi, :thumbsup:
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#13
Det minner meg jævlig mye om Pariah, sånn designmessig.
 
#15
Det siste Timesplitters spillet holdt innfridde ikke til mine forventninger. Så jeg hopper ikke automatisk ut av stolen pga at det er Free Radical Design som nok en gang hopper på fps toget.