Nytt spill: Skroa: The Game

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Jepp, jeg tenkte jeg skulle teste ut Twine, og så mekka jeg et spill. Siden Twine er tekstbasert, er dette et spill med bare tekst. Her er det. Vil bare påpeke at selv om ting kanskje muligens minner litt om virkelige hendelser, så ER de ikke virkelige. Mhm.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#2
VM i gameplay neste!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#4
Så, hvem får den gode slutten først?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
For å feire er den første DLC-pakka ute! Spesial-launchrabatt bare akkurat nå, hvor den kun koster deg $19.99!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
"Ha sex med Tryggve" etter bare noen få klikk.

Ikke vanskelig å skjønne hvem som har mekka spillet, nei.

Edit:

Fikk AIDS av Sofie :(

Edit 2:

Før dere rekker å pule, siden du har aids, dør du. Av aids. Burde ikke hatt aids!
:(
 

demake

Seksuelt godteri
#8
Dette er for bra.

"Du kan la være å snakke med Lodin"
"Det er nok best"
"Enig"
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#11
"GAME OVER! Dette var den gode slutten, forresten. Dætts itt! Du klarte spillet, helt suverent!"

:riffa:

Edit: kjefta dumme pokemon

"OI OI OI! Du fullførte spillet perfekt, UTEN Å DØ! Da blir det eksklusiv DLC-slutt på deg, vettu!"
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#15
Fetthest har vært på Skroa før fåråsirresånn, treffende virkelighetsnært!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Til mitt forsvar så har variabelen som kontrollerer akkurat den funksjonen der det klingende navnet $lodinZombie. Og uansett vil jeg bare påpeke nok en gang at Skroa: The Game er fri fantasi og ikke har noen basis i virkeligheten. Driver og skriver en romanserie om bakgrunnshistorien til spillet, som foregår i en annen dimensjon hvor det for eksempel er helt vanlig at alle har aids men også er immune mot aids så det er derfor det er lett å få aids i spillet siden du blir teleportert over i en annen dimensjon helt på starten. Og sånn hvis noen skulle føle seg fornærmet over noe som står i spillet, bare husk på at diktningen i spillet sier mye mer om den som har skrevet makkverket enn om figurene som deltar i handlingen.