Nytt Syndicate utløser gaussgunnen i buksa mi

Ser ut som et FPS. Hadde sannsynligvis ikke kjøpt det (kanskje på salg) om det hadde blitt hetende noe annet enn Syndicate, og samtig er det nettopp på grunn av navnet jeg IKKE kommer til å kjøpe det. Spiller heller et av mine andre spill på Steam/GOG lista i samme sjanger jeg ikke har spillt fremfor å støtte voldtekt på klassiske IPer.

Ja, kanskje jeg er overdramatisk, men det får være mitt eget problem.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vil også spille det der. Også godt å høre at noen endelig har oppnådd korrekt mengde dubstep i traileren.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Å ta opp lyd fra PC-en ved å holde telefonen inntil en høyttaler er den beste måten å ta opp på.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Tusen takk til Agradula for awesome intro.

EDIT: Vi spiller selvsagt på hard.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Så bruker vi den ferdige versjonen... når den er ferdig.

Lodin

Der Waaaah
Har spilla single player nå og det er grei skuring. Så lenge man ikke forventer seg Deus Ex, men ren løping og pew pewing får man verdi for penga. Våpna føles sånn passe meaty og hackinga er artig. Stilfullt er det og, men det forventes når det er Starbreeze. Betyr såklart at man kan se beina sine og det er masse fancy hollogrammer og TV-skjermer over alt. Det treffer ihvertfall cyberpunk estetikken selvom grafikken fra et teknisk standpunkt ikke er veldig imponerende.
Så det store negativet. Selvom man ikke spiller med gamepad og drar den ut av PCen så er knappeikonene hardkoda i spillet. Det betyr at man hele tiden har en liten prompt om å trykke left bumper for å bruke bullet time og hver gang man skal åpne en dør ber de deg trykke X. Jævla EA osv.
Annet enn det virker PC-versjonen solid nok.