Nytt Zelda!

#1
Tror ikke det er Wind Waker, nei. Men uansett, så er det en ting jeg virkelig håper når det gjelder det nye Zelda-spillet: At det ikke blir ræva midi-musikk av elendig kvalitet, men skikkelige orkestersaker.
 
#3
WW har midi-musikk, og det passa veldig bra til cartoonstemningen. Men et par av melodien hadde noen høye toner som gjorde vondt i ørene...
Realistisk grafikk --> realistisk musikk. Or whaddya think? :p
 
#4
Nå må jeg se å få fullført wind waker!! Har akkurat begynnt å spille Zelda, og er allerede blitt en STOR fan.

Gleder meg MYE. Har alt for mye å glede meg til nå.... :D
 
#5
Hjerte mitt hoppa over et slag da jeg så det! Herregud, så glad jeg ble! Min Zelda drøm har gått i oppfyllelse! Men synes den verden ligner grådig mye på Hyrule, den Hyrule fra Ocarina of Time.

Uansett, GLEDE MEG!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#6
Opprinnelig skrevet av CockMcBalls@12.05.2004, 11.31
Ser dritfett ut, jeg håper bare ikke at det blir altfor dystert, Zelda skal for meg liksom være litt koselig.  :flau:
Dyster, dystert, dystert!!! Jeg skal drite svart etter å ha spilt det nys zelda spillet!
 
#8
Ahhhh! Endelig! Håper vi får tilbake noe av den samme episke stemningen fra OOT. Jeg tror musikken vil ha mye å si, og hvis de får inn noe orkestermusikk i spillet allà musikken fra albumet "The Ocarina of Time ~ Hyrule Symphony" er dette skjebnebestemt til å bli bra.

EDIT: Traileren var jo bare helrå, men musikken til den var en annen sak.