Obs obs, gratis GameMaker Studio

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#1
Som det står i trådtittelen. Smell innom her så får du GameMaker Studio til $0, istedenfor $50. Aner ikke hvor lang tid tilbudet varer, så det er lurt å sjekke det ut kjapt. Hvis noen lurer så er noen eksempler på spill som opprinnelig er mekka i GameMaker som følger: Spelunky, Super Crate Box, Hotline Miami og Gunpoint. Det er ganske ålreit.

Edit: Låll.
GameMaker community members expressed their delight at the offer. “I’ve been wanting to recommend Studio to friends for a long time, but the resource limits of Studio Free make the program borderline unusable,” said one user.
All reklame er god reklame osv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Dette funker, jeg smalt inn epost og nå har jeg ferdig registrert GameMaker Studio.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#4
De kjører tilbud på oppgradering nå igjen til og med 25 mai;
  • Upgrade from GameMaker: Studio Standard to GameMaker: Studio Professional for only $25.
  • Upgrade from GameMaker 8.1 to GameMaker: Studio Professional for only $37.50.
  • 50% off when you purchase any or all of the Export Modules (HTML5, iOS, Android, Windows Phone 8 and Ubuntu Linux).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
Sommersalg på GameMaker gett. De kjører ukestilbud med en utvalgt pakke (akkurat nå er det iOS og Android for... nesten halv pris), i tillegg til ymse annet rask. Sjekk det ut hvis det høres ut som noe. Eller vent på en ny deal som er bedre. Jeg veit ikke.