Obs obs, gratis GameMaker Studio

En tråd i 'Utviklermessa' startet av Yetipants, 28.11.2013.

1. Yetipants

Yetipants Mein Gampf Forumleder

Som det står i trådtittelen. Smell innom her så får du GameMaker Studio til $0, istedenfor $50. Aner ikke hvor lang tid tilbudet varer, så det er lurt å sjekke det ut kjapt. Hvis noen lurer så er noen eksempler på spill som opprinnelig er mekka i GameMaker som følger: Spelunky, Super Crate Box, Hotline Miami og Gunpoint. Det er ganske ålreit.

Edit: Låll.
    All reklame er god reklame osv.

justincase, Scary Paladin, Jante og 1 annen person ga dette en brofist.
  2. Yetipants

Dette funker, jeg smalt inn epost og nå har jeg ferdig registrert GameMaker Studio.

Shinra85 og Scary Paladin ga dette en brofist.
  3. Yetipants

Novastrum ga dette en brofist.
  4. Novastrum

Novastrum Feminist-elitist

De kjører tilbud på oppgradering nå igjen til og med 25 mai;
    • Upgrade from GameMaker: Studio Standard to GameMaker: Studio Professional for only $25.
    • Upgrade from GameMaker 8.1 to GameMaker: Studio Professional for only $37.50.
    • 50% off when you purchase any or all of the Export Modules (HTML5, iOS, Android, Windows Phone 8 and Ubuntu Linux).

Yetipants ga dette en brofist.
  5. Yetipants

Sommersalg på GameMaker gett. De kjører ukestilbud med en utvalgt pakke (akkurat nå er det iOS og Android for... nesten halv pris), i tillegg til ymse annet rask. Sjekk det ut hvis det høres ut som noe. Eller vent på en ny deal som er bedre. Jeg veit ikke.

Del denne siden

This site is owned and third-party cookies. If you continue with us we understand that you accept the use of cookies.