Offesielt Battlefield: Vietnam

Halky

Veteran bruker ;)
#1
Jau jeg syns det er på tide med ett eget og offesielt Battlefield: Vietnam topci her, så derfor lagde jeg et.

Er det mange her som spiller det foresten? Selv har jeg begynt og spille det litt nå i det siste, etter en lang pause fra det.

Og i dag kom det ut en ny mod til spillet også, som ska være ganske så bra!
Nemlig: Battlefield Vietnam WWII Moden, som mange har ventet på!

Den kan lastes ned her
og seff fra andre sider ettervært.

Selv holder jeg på med nedlastinga av den nå.

Og hva syns dere folk her som har BFV, om BFV? Selv syns jeg det er ett OK spill, men det kan være veldig laggy til tider og det en del problemer som ikke har blitt helt fikset opp, etter de patchene som har blitt gitt ut. Men jeg håper de problemen blir fikset opp senere en eller annen gang da.

Mitt nick i spillet er foresten Solid-Snake
 
#2
Joda, har spilt det litt. Men det tok ikke lange tida før jeg forstod at de bare hadde vrappa ett nytt visuelt skinn over det gamle og lagt til en eller annen ny feature, så jeg la det fra meg. Jeg forventer meg ærlig talt mer av ett moderne spill.

Terningkast? neh...
 
#3
Jeg spilte det før, men sletta det fordi jeg trengte mer plass på pc-en.

Jeg syns at BF:1942 er bedre, men det a du kan ha egen musikk i spillet er genialt. :D
 

Halky

Veteran bruker ;)
#4
Jau da har jeg fått prøvd den nye moden, og den er konge! Bedre grafikk og en del andre nye små ting! Den anbefalles på det sterkeste!
 
#5
Synes at thompsen har blitt kulere. Ny lyd og litt forandret utseende.

Ja BFV er et OK spill, men som sagt så er det same shit new wrapping.

Ikke spesielt bra grafikk, men helt ok. Liker bedre 1942, så derfor synes jeg det var litt kult med den nye modden.

Terningkast tja......4
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Denne modden er meget bra, spør du meg. Det eneste som kan bli litt irriterende, er det at sniperrifla er 100% accurate, selv om man står oppreist. Meget usannsynlig, spør du meg. Ellers er det strøkent.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#8
Jau da er det på tide og gjennopplive dette emnet også siden, den nyeste patchen har kommet ut. Versjon 1.2. Denne nye versjonen inneholder hele 3 nye brett, pluss noen nye kjøretøyer og våpen.

Kan lasted ned her

Pluss at den seff har rettet opp en rekke bugs osv...
 
D

Doctor Downs

Gjest
#9
Offesielt faktisk.

Har spillt litt BF:V, men jeg synes ærlig talt det var altfor åpent, lite annet enn musikken og en palme her og der som minnet meg om Vietnam. Skulle vært mer jungel...
 

Halky

Veteran bruker ;)
#10
Vel da har du antakelig ikke vært på de jungel brettene som er med der :p Siden det er nok av jungel i spillet også.
 
#11
jeg synes spillet er genialt... serlig på LAN parties..!!!
 
#13
Vel..
Jeg har spilt BFV på LAN en del, og personlig liker jeg det ikke.
Det er for åpent og kjedelig, og det virker som om man kun kan drepe
andre med kjøretøyer ettersom man får et bedre overblikk over
landskapet.
 
#14
jeg synes at bf:desert combat(uoffisiell mod) er døds fett! har bfv og WWII liggende på pcen.. :p
 
#15
BF: Desert Combat..?