Official Xbox 360 Magazine / Final Fantasy XI Beta

#1
som sikkert noen har fått med seg nå, følger final fantasy xi beta med dette nummeret. noen som har fått kloa i dette stykket softaware? finnes det noen distrubutør i norge for oxm360 i det hele tatt? har egentlig ikke sett ett eneste nummer.. hvor kan jeg få tak i når/hvis narvesen er lite hjelp?

og selvfølgelig, si hva en mener om beta'n, sånn utenom det vanlige "2 fækkings timers innstallasjon" som florerer rundt på div nettsteder:) uansett, jævelig kult at square enix gjør noe sånt synes nå jeg.
 
#2
Narvesen har hatt alle foregående utgivelser til kr 150,-
Februar ed ble forsinket fra utgiver, men skal ha truffet gata i UK 18/1
 
#4
mongis: det fra uk!

zph: ok, så narvesen har det faktisk ja. da er det bare at jeg ikke har sett det + han geeken som jobbet der ikke hadde peiling:)
 
#5
Snakker vi her om OXM 360 magasinet fra USA eller UK?
[/b]
Fant akkurat ut at det gjelder begge:

Official Xbox Magazine[US] har disc'en med i Februar utgaven som kommer 14. feb (i USA) http://www.officialxboxmagazine.com/

mens Xbox 360 - the official Xbox magazine[UK] har disc'en med i #4 utgaven som ble sluppet Torsdag 12/1 i UK http://www.oxm.co.uk/articles/news/hardwar...e_04_out_monday!

Gul3: Alle større Narvesen i Oslo har hatt de foregående utgavene, selv den på Carl Berner ;)

::zph
 
#6
YES!!! :blunk:

Fant bladet i Amsterdam i dag, og er akkurat ferdig med å installere PlayOnline og spillet (tok drøye to timer).

Zph (BM) er klar for nye eventyr...
 
#7
grattis:) håper det har kommet på byporten i dag.. noen som har observert det foreløpig??
 
#9
<div class='quotemain'>
grattis:) håper det har kommet på byporten i dag.. noen som har observert det foreløpig??
[/b]
I følge gamer.no forumet, ble det spotta i Narvesen på Onsdag.
[/b][/quote]

ok. har uansett fått tak i. er så jææævelig kult.. faen jeg digger sånne spill asså. spesielt når jeg kan ligge på senga og spille:) sinnsykt gøy. men man MÅ ha et usb tastatur. det er hvertfall i aller høyeste grad å anbefale.
 
#10
Skaffet meg det i går, men fikk egentlig ikke tid til å teste ut fordi det tok så sinnsykt lang tid å leste inn alt og registrere og all ting.
Er det flere enn meg som har hatt problemer med å logge ut? Kanskje jeg bare misforstod noe, men det stor at jeg måtte lukke alle aktive vinduer, men jeg hadde ingen åpne.

Hvilke raser velger dere? Lagde en tarutaru, men tenker på om jeg kanskje skal lage en Elvann i stede.
 
#11
Skaffet meg det i går, men fikk egentlig ikke tid til å teste ut fordi det tok så sinnsykt lang tid å leste inn alt og registrere og all ting.
Er det flere enn meg som har hatt problemer med å logge ut? Kanskje jeg bare misforstod noe, men det stor at jeg måtte lukke alle aktive vinduer, men jeg hadde ingen åpne.

Hvilke raser velger dere? Lagde en tarutaru, men tenker på om jeg kanskje skal lage en Elvann i stede.
[/b]
jeg leste at registrerings serverene er nede i et par dager nå. er oppe igjen i morra, så prøv igjen da! er han vesle typa, tror di heter tarutaru. tenkte også på og velge alvene i stedet også, men nå er jeg storfornøyd med min lille black mage.
 
#12
Poenget er at jeg fikk registrert meg og logget inn, fikk ikke logget meg ut igjen. Høres tåpelig ut, men det funket altså ikke.
 
#13
Poenget er at jeg fikk registrert meg og logget inn, fikk ikke logget meg ut igjen. Høres tåpelig ut, men det funket altså ikke.
[/b]
sorry, leste nok posten din litt i kjappeste laget:)
for og logget ut må du sitte (trykk ned venstre analog/joystick), så trykke på log out eventuelt skrive /logout. husk at du må logget ut av alt som er, så du kommer tilbake til xbox dashboard uten og ta ut discen eller andre snareveier. heller ikke bare skru av xboxen, da dette kan føre til fucka profil. folk har fått sletta savegamesa sine osv..

sjekk ut http://forum.oxm.co.uk og gå til final fantasy xi seksjonen for mye info.