og [PS3] TRINE!!!!

Novastrum

Feminist-elitist
#1
Nei, det er ikke narkojenta på hjørnet, det er spillet Trine. Jeg orker ikke finne på noe selv å skrive, så jeg kjører et lite utdrag fra eurogamer gjennom translatern:


Til tross for fysikk, kontrollen er barmhjertig klar og konsekvent. Det er sporadiske wobbles, der dokument ikke synes å falle som de skal, men floaty imprecision som trassig LittleBigPlanet er fraværende. Tegnene mai hoppe høyere og lengre enn det som er realistisk, men du er alltid trygg på at du kan kaste deg på en tynn outcrop og spillet motoren vil ikke fortelle deg når det er tid for å feste den landing.

....

Trine er bare en upretensiøs og lettvint deilig eventyr, hvis ikke helt spesielle nok til å dytte inn i echelons av 9 / 10 og bedre. Umiddelbart sympatisk, enormt hyggelig og brimming med sjarmerende detalj hvert steg på veien, din glede kan avhenge hvor mange venner du kan dele turen med, men få ville angre tidsbruk i selskapet i denne trioen.


Og det er faktisk jævlig gøy spill. Og pent!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#2
Veit, har spilt gjennom. 8/10 sier jeg.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#4
Thiefen hadde artige kontroller, morsomt hvor bra animert det var å trekke buen mens man spaserte rundt og sånn. Bra detaljnivå på animasjonene med hvordan man kan sikte rett ned stup og dill. Fikk lyst til å spille Abuse.
 

Javi

elsker dette landet
#5
Det ser veldig pent ut utifra screenshots, blir gøy å prøve det!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#6
Hva slags type kontroll snakker vi om? IOM. at det er på PSN regner jeg med det favoriserer pad. Analog much? Mitt eneste alternativ her og nå er SNES-pad + USB-adapter, så jeg er litt skeptisk.
 

Novastrum

Feminist-elitist
#7
Mus+tastatur
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Vent; Abuse ble nevnt. FFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!! Liker ikke sånn kontroll!

*kjøpe på Steam*
 
#9
Dette kommer jeg garantert til å prøve :)

Men det er vel mulig å spille dette med pad på PS3?
Jeg MÅ vel ikke ha mus+tastatur? :S
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#10
Du kan helt fint spille med PS3-kontroller, ja. PC-versjonen har innebygd støtte for 360-kontrolleren, så jeg testa det litt og kan rapportere at det funker utmerket bortsett fra at de har fjernet muligheten for å sikte inn klatrekroken til tjuvdama manuelt, den har sånn autoaim. Selv syntes jeg mye av moroa var å bli så god med kroken at jeg kunne slenge meg nesten gjennom hele brett uten å være i kontakt med bakken, men jeg tviler på at spillet er blitt noe dårligere på PS3 av den grunn. Jeg foretrakk friheten og presisjonen jeg fikk med mus og tastatur, men det funka helt fint å spille med kontroller også. Og: Med mindre de har kuka det til totalt er det også med coop-flerspiller på PS3 (var med i PC-utgaven, iallfall), det er nok et tut og et halvt. ^^
 

Novastrum

Feminist-elitist
#11
-25% på Steam til 19 August.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#13
Det er leving det.
 
#14
Ikke helt 100% sikker men mener jeg leste at det skal komme PS Store "US" den 8-9 September. Veldig usikker på prisen. Gleder meg litt til å prøve dette spillet!!
 
#16
FINALLY!!!
Cool :D
Når på torsdagene er det oppdateringene blir gjort...? :S
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#17
Seint på kvelden, erfaringsmessig.