[X360] Om noen har bestilt The Witcher 2 Dark Edition fra Elkjøp

#1
Ja okei, så tittelen ble litt cramped, men jeg regner med at de det gjelder kommer og tar en titt av ren nysgjerrighet.

Ville bare dele med de av dere, om det er noen, som har forhåndsbestilt The Witcher 2: Dark Edition på Elkjop.no, så har dere merket at spillet ikke har blitt sendt enda.

Jeg sendte dem en mail på mandag og hørte når de regna med at det skulle bli sendt, da det stod ganske tydelig at spillet skulle bli sendt på mandag så jeg hadde det på utgivelsesdatoen 17/4. De sa imidlertid at det var noen problemer og at de skulle prøve å få det ut til meg i løpet av uka.

Spol fremover noen dager, og det er nå torsdag ettermiddag, jeg sendte dem nok en mail for å høre hvor de lå ann i løypa, da spillet fortsatt ikke var sendt og det burde bli sendt senest i dag (19/4) om det skulle komme fram i løpet av denne uka.

Fikk en telefon omtrent en time senere da de sa at leveransen dems er heftig forsinket og at de ikke vet når den kommer inn, så jeg fikk valget om å enten

A: Få tilsendt The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition (den vanlige utgaven) gratis, og betale for og få tilsendt Dark Edition når den kommer som vanlig, eller
B: Få Dark Edition til halv pris når de fikk det inn.

Jeg hoppet på og sa at jeg gjerne kunne ta den vanlige utgaven gratis, dette er det beste da Dark Edition kosta 599 hos dem, og halve prisen 298 er mindre enn det en gratis vanlig utgave er verdt.

Så, om noen andre er i samme båt så anbefaler jeg å kontakte dem og høre om det, da jeg ikke regner med at de kommer til å gi dette tilbudet til alle med mindre man spør.

Lang post, men hei, worth it?
 

Lodin

Der Waaaah
#2
Mer worth it da CDon sendte meg feil spesialutgave av Deus Ex 3. Jeg skulle bare ha den med no DLC og digitalt dill, men istedet sendte de jubalongversjonen med Square Enix Play Arts figur og det hele. Litt senere sendte de meg en mail hvor de sa jeg kunne rette opp i feilen hvis jeg gadd å sende den tilbake. :D