Omerta! Tekst-basert rpg-spill på internett.

#3
Hva med det norske? www.vikingmud.org <-- Spillte det veldig mye.

Start opp Mud clienten din:

connect.vikingmud.org
Port: 2001

Veldig gammel mud. Kjørt I 12 år er det vel. Spillte det aktivt I to år. Ble aldri det høyeste levelet da.. =\
 
#5
MUD-spill kan være veldig miorsomt. MMORPG i tekstbasert form. Spillte Blackfire for en stund tilbake, og hadde vedlig mye moro med det. Var med i cabal (org/klan) og greier. Dette er vel egentlig en ganske liten MUD. For å si det slik: Hvis det var 20 online samtidig, regnet vi det for å være en stor sak. Man ble veldig godt kjent med de andre som brukte spillet, da. Det kan jo være at det har blitt større nå. Testet en annen MUD en gang hvor det var 350 online samtidig.

Hvis noen vil prøve Blackfire eller et annet MUD-spill, anbefaler jeg Portal GT som MUD-client.

Edit: Haha, logget på nettop for å sjekke. Var fem online, en av dem en av lederene i cabalen min. Fikk nesten lyst til å begynne igjen...
 
#6
www.achaea.com er vel det mest populære av sånne spill det er ikke på topen lenger men når det vær på toppen holdt det seg der i en lang stund har brukt mye tid på dette spillet, mange av vennene min spiller foresatt.

Enter and you may never leave.
 
#7
hehe , spillte det en liten stund til en kompis av meg blei drept . så gad ikke han andre lengere så stoppa jeg etter en liten stund der igjen :p
 
#8
Jeg hadde ikke bare lyst til å få høre om forskjellige spill, men hva dere kaller dere, masse penger dere har ovs....
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Omerta er temmelig populært på skolen min, av en eller annen grunn.


... Nei takk.
 
#11
På skolen min var Omerta veldig populært helt til det ble forbudt og spille det fordi det "oppfordret" til vold.

Selv spilte jeg det ikke siden jeg syntes det så rimelig kjedelig ut.
 
#12
Opprinnelig skrevet av Baronen@18.03.2005, 17.41
Omerta er temmelig populært på skolen min, av en eller annen grunn.


... Nei takk.
192325​
Her og. Det omtrent første jeg høre når jeg kommer på skolen er:

" Sender du meg pengene? "

" Jeg bor i den familien......." blablabla og atter BLA!!!!
 
D

Deleted member 91

Gjest
#13
Opprinnelig skrevet av laffen@18.03.2005, 18.13
På skolen min var Omerta veldig populært helt til det ble forbudt og spille det fordi det "oppfordret" til vold.
192346​
:ler:

Supermario: Noe det samme her. Det eneste jeg finner spennende ved det hele er at alle på klassetrinnet mitt rotter seg sammen for å drepe en venn av meg, og hvor desperat vennen min blir etter å bruke en PC i friminuttene - siden han må gjemme seg hele tiden. :D
 

Halky

Veteran bruker ;)
#15
Hmm, jeg tokk faktisk og regget meg på Omerta spillet nå, bare for og se åssen det ser ut, og jeg må si jeg syns NM (Norwegian Mafia ) ser bedre ut :)
 
#18
Hva mener du med at NM ser bedre ut?
Det ser MYE bedre ut jo!!
Skal prøve å registrere enn konto der, men trur du ikke det er flere folk på omerta siden det er utenlandsk..?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#19
Vel det sier jo seg selv at Omerta er større, men nå har NM crewet fått med Svenksne også ;) Så nå er det krig mellom Norge og Sverige der hvis jeg ikke tar helt feil. Selv er det en god stund siden jeg var med på en NM runde sist. Og NM koster cash også, hvis man vil ha med seg ale tingene man kan ha i spillet. Og den prisen er på 15 Kr.
 
#20
Det er da ikke så dyrt, men hvis jeg har fått det med meg riktig er ikke omerta gratis? Dumt spørsmål, NM koster nare 15kr uansett så... :D

Håper ihvertfall at norge vinner da!! :D :D