OnEscapee

Da liker du garantert dette. OnEscapee er en av de "nyere" eksklusive amiga-titlene som nå til slutt har blitt portet til PC. Spillet kom originalt ut i '97, og er en herlig blanding av Flashback og Another World.

Jeg spillte selv gjennom spillet på amiga rundt '98, og kan på det sterkeste anbefale spillet til dere som likte de ovennevnte titlene.

Last ned GRATIS på denne siden:

OnEscapee PC

Jeg liker både Flashback og Another World. Jeg fikk ikke kommet noe særlig langt i Another World da, det er jo så forbanna vanskelig.

Installerer nu, kommer med synspunkter senere.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har lastet ned to ganger, fått CRC Error begge gangene. Hurra!
Velvel, alle gode ting er tre.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@15.07.2005, 15.10
Har lastet ned to ganger, fått CRC Error begge gangene. Hurra!
Velvel, alle gode ting er tre.
242333​
Vel, vel, vi har tydedligvis handlet opp i samme knipe! >_<

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Faen i negerhelvete, tredje gang funka det HELLER ikke.
Hva om idiotsiden ikke liker ordentlige webbrowsere og heller foretrekker leketøy? Med andre ord skal jeg prøve å laste ned med IE.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@15.07.2005, 21.56
Faen i negerhelvete, tredje gang funka det HELLER ikke.
Hva om idiotsiden ikke liker ordentlige webbrowsere og heller foretrekker leketøy? Med andre ord skal jeg prøve å laste ned med IE.
242425​
Hvordan gikk det? Dumt spørsmål kanskje, men har dere nyeste versjon av WinRar installert?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, det var faktisk et jævlig dumt spørsmål også. WinRAR har ikke en dritt med nedlasting av programfiler å gjøre, må vite.
Og gjett hva? IE hjalp heller ikke. Bombe, far.

Opprinnelig skrevet av Yetipants@16.07.2005, 01.00
Ja, det var faktisk et jævlig dumt spørsmål også. WinRAR har ikke en dritt med nedlasting av programfiler å gjøre, må vite.
Og gjett hva? IE hjalp heller ikke. Bombe, far.
242501​
Beklager at jeg spurte, det skal ikke gjenta seg. Det var bare det at jeg las noe om CRC Error lenger oppe, noe jeg mener jeg selv har fått når jeg har prøvd å pakke opp korrupte zip/rar-filer. Sikkert bare jeg som surrer. :flau:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En CRC-sjekk er ikke en operasjon som bare utføres av WinRAR/WinZip, kompis. ;)
Men, ja. Lasta ned fem ganger nå, gjett hvor stor suksess det var.

Får en slik en hælvetes error jeg også. Jeg vil prøve jo :(
Another World og Flashback er jo gøy =D har ikke runda noen av dem da :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men faen... later til at Agahnim fikk lastet ned skiten. Skal få ham til å sende til meg, så kan jeg hoste et sted.

Etter å ha byttet hovedkort, og reinstallert hele windows og dritten på nytt, og gått over til Mozilla Firefox ("det var på tide" vil nok noen si nå), så fikk jeg lastet ned hele fila uten error. Det var jo en positiv overraskelse. Spillet er fortsatt like genialt som jeg husker det, og det er ingen tvil om at dere som likte Another World og/eller Flashback vil elske dette spillet. Til sammenligning synes jeg det var hakket bedre å spille på Amiga, selv om grafikken holder omtrent samme. Det passer seg bare bedre på TV, og med en skikkelig kontroll (selv bruker jeg Megadrive 6-button på amiga'n min). Men fortsatt veldig spillbart på tastatur.

oma

Village Drunk
det funker helt fint hos meg, syns det ser gøy ut, men jeg har start vansker som bare juling, noen som kan si meg hva jeg skal gjøre helt i begynnelsen? jeg kommer meg ikke forbi de gule og sorte stakene som gir støt... og da kommer romskipet og skyter meg (eller noe slikt)

oma

Village Drunk
hvordan kommer man seg forbi edderkoppen da? funker jo ikke å skyte den..

Hvorfor vil du forbi han? Han var der bare fordi du skulle få litt vanskeligheter med å få tak i våpenet.