OnEscapee

oma

Village Drunk
hmm... ok.. hvor skal jeg da?... *skammer meg over ufattelig dårlige spillkunskaper...*

Tror du skulle skyte noen steiner, og stikke av slik at du ikke havnet under de. Husker ikke 100%, men har løsningen på cd'en til amiga-versjonen - får bare ikke tak i den akkurat nå siden den ligger gjemt i en bod bak den sovende 2-åringen.

oma

Village Drunk
hvem er det som har laget introen til spillet? den tar helt av..

Hmmm... finner ikke ut noe mer spesifisert enn at en fyr ved navn Levente Toth er kredittert for Music & SFX.

oma

Village Drunk
jaja, fikk nå låten ut av en av mappene da, så jeg fikk nå den..

oma

Village Drunk

denne her... ??? hvilke knapper skal en trykke på? får ikke alle tre lysene til å lyse samtidig...

Jeg spillte meg nettopp forbi det punktet. Det er et irriterende puzzle.

For å få alle lysene til å lyse, må du ha kontakt fra de nede, uten at du kortslutter ved å være i kontakt med hverandre. Altså venstre lys nede skal ha kontakt med venstre oppe, osv. Problemet er å unngå at de har kontakt med hverandre og holde de helt adskilt. Når det er sagt tror jeg ikke den fører strøm diagonalt, det blir bare loddrett eller vanrett. Hvor lang tid det tar før du finner løsningen er litt forskjellig, men jeg tror heller ikke det finnes kun en løsning, heldigvis. Er nok bare å prøve å feile deg frem.

Husk på å trykke på den trekanta knappen når du har fått alle lysene til å lyse.