Online Fighters

#21
Bare add meg hvis dere vil spille, er litt rusten i Tekken for tia, men er på'n i SF.
Spiller ofte mot noen av verdens beste i begge spill, men spiller amatører like gledelig som proffer.
Har spillt med Devil Gene, Parge, Venom one, Shugli og tror jeg har vært borti NiloPilo tidligere også I Tekken. Bare møtt Parge i SF2.
Verdens beste !!!! omg da. jeg er ikke verdens beste men er med på en utfordring i sfhd hehe
 
#22
Verdens beste !!!! omg da. jeg er ikke verdens beste men er med på en utfordring i sfhd hehe

Vil gjøre klart at jeg mener ikke jeg er blant verdens beste, men klarer å snatche en god del mot de aller fleste. Har møtt mange superkvasse SF spillere fra USA som har gjort det skarpt i internasjonale contests. Har plukka en del mot råtasser i Tekken også. Forskjellen er at jeg spiller bortimot alle like godt i SF, men i Tekken har jeg langt dårligere spenn i skills. Spiller nesten bare Williams søstrene.

Spiller mest om natta 2300-0330
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#23
Det er vel på tide å få opp Street Fighter IV på lista? kakarlsen xbox 360 der også.
 
#24
SFIV kolaas er nicket og PS3 er konsollen. Legg meg til om noen ønsker å bli dritteid av Sagat.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#25
SFIV Funkadelick er nicket og PS3 er konsollen.