Siden jeg liker lister, har jeg en liste over spill jeg har fullført. 2010 var et svakt år.
edit: Nå med scores! (5 er maks)
Januar (3)
Dragon Age: Origins ****
Darksiders *****
PixelJunk Shooter ****
Februar (0)
Mars (2)
Heavy Rain ***
God of War III ***
April (0)
Mai (1)
God of War (HD) **
Juni (1)
Bayonetta **
Juli (2)
inFamous *****
Killzone 2 *
August (3)
Nier *****
God of War II (HD) ****
DeathSpank **
September (3)
Mega Man 10 **
Scott Pilgrim vs the World: The Game ****
Call of Duty: Modern Warfare 2 ***
Oktober (3)
Castlevania: Lords of Shadow **
Enslaved: Journey to the West ***
Picross 3D *****
November (2)
Star Wars: The Force Unleashed **
Super Mario Galaxy 2 **
Desember (0)
Totalt i 2010: 20 spill
Det er en nedgang på 4 spill fra ifjor, og da brukte jeg hele januar på Persona 4. Har ikke funnet noen spill som virkelig har fenget meg noe særlig i år bortsett fra Darksiders, Nier (hvor jeg fikk alle fire endings), og inFamous, hvor jeg bare kunne koooose meg med å ta over territorier og samle blast cores. Ønsker meg et nytt actionadventure-spill! Men i disse dager tar disse så lang tid å produsere … Ønsker meg Darksiders 2, inFamous 2, og Zelda Skyward Sword! Heldigvis er Mass Effect 2 PS3 på horisonten, kan se at jeg blir å bruke litt tid på det.
Akkurat nå vurderer jeg å sette igang på noen gamle PS2-JRPGs jeg har liggende …

Januar (3)
Dragon Age: Origins ****
Darksiders *****
PixelJunk Shooter ****
Februar (0)
Mars (2)
Heavy Rain ***
God of War III ***
April (0)
Mai (1)
God of War (HD) **
Juni (1)
Bayonetta **
Juli (2)
inFamous *****
Killzone 2 *
August (3)
Nier *****
God of War II (HD) ****
DeathSpank **
September (3)
Mega Man 10 **
Scott Pilgrim vs the World: The Game ****
Call of Duty: Modern Warfare 2 ***
Oktober (3)
Castlevania: Lords of Shadow **
Enslaved: Journey to the West ***
Picross 3D *****
November (2)
Star Wars: The Force Unleashed **
Super Mario Galaxy 2 **
Desember (0)
Totalt i 2010: 20 spill
Det er en nedgang på 4 spill fra ifjor, og da brukte jeg hele januar på Persona 4. Har ikke funnet noen spill som virkelig har fenget meg noe særlig i år bortsett fra Darksiders, Nier (hvor jeg fikk alle fire endings), og inFamous, hvor jeg bare kunne koooose meg med å ta over territorier og samle blast cores. Ønsker meg et nytt actionadventure-spill! Men i disse dager tar disse så lang tid å produsere … Ønsker meg Darksiders 2, inFamous 2, og Zelda Skyward Sword! Heldigvis er Mass Effect 2 PS3 på horisonten, kan se at jeg blir å bruke litt tid på det.
Akkurat nå vurderer jeg å sette igang på noen gamle PS2-JRPGs jeg har liggende …